You_Make_Me_Sick
VWC lid
Ik weet denk ik wie het was, heb het van een vriend gehoord.
Die ga ik morgen even aanspreken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat het meer om de handpistolen ging? Althans dat, dat de mogelijk oorzaak was en het vuurwerk meer bijzaak om extra te pakken?
Want tis niet echt dat je zegt So wat een collectie had die gozer......
Dat is echt vervelend voor je. Ik weet niet hoe oud je bent. Onder de 18 tellen die wapens sws zwaarder. Daar krijg je dan waarschijnlijm ee. Strafblad voor, en het vuurwerk in deze hoeveelheid zal wel een boete ofzo zijn.
Ik ben ook gepakt met vuurwerk 6 week gelede . Heb er nog niks van gehoord. Ze hebben toen ook een echt uitziende bb gun meegenomen maar daar hebben ze niks meer meegedaa . Wens je veeel sterkte
Ik heb ze ook laten weten dat ze kapot zijn, ze schieten en laden niet meer, had ze per ongeluk laten vallen -.-.
Dus dat weten ze ook, ik en m'n ouders wisten ook niet dat het illegaal was, ja je hoort het soms op het nieuws dat er iemand mee is bedreigt maar m'n broertje van 5 heeft er ook een.
Ik had hem samen met m'n moeder in Spanje gekocht, dat heb ik ook vertelt en m'n moeder heeft dit allemaal bevestigd.
Het gaat er niet eens om of ze werken ja of nee. Veel mensen die overvallen zijn , zijn bb guns of nep wapens bjgebruikt. Op vliegvelden wordt aangegeven dat deze bb guns illegaal zijn, en op het nieuws hoor je het ook vaak genoeg Ook niet echt slim om neer te zetten dat je het samen met je moeder heb gekocht![]()
Daarom vertelde ik erover ja, dit was denk ik voor mij zelf de laatste slag..Inderdaad over die wapens, dat kunnen maar een paar mensen geweten hebben.
Triest!
Sterkte gozer,daarom vertelde je dat in de chat over NZ![]()
Ja ik weet het gozert, maarja het is niet anders.Hahahahahha die sickert
nee hoor kvind het ook ***** voor je,maar ik heb wel in het nieuws gelezen dat mensen die dit jaar met illegaal vuurwerk gepakt worden,de 31ste vastgehouden worden op het bureau.
dus je bent echt f*cked nu.
succes iig gozer.
Ja ik weet het gozert, maarja het is niet anders.
Ik mag nu toch denk ik (lijkt me iig) ook dat ik geen vuurwerk meer mag, dus ja..
Is niet anders helaas he.
Ok haha.hey goos dat van dat vasthouden de 31ste was een grapje van mij haha kweet niet wat de gevolgen zijn.
maar die bbguns worden ze denk niet zo blij van omdat die gewoon onder de wapenwet vallen volgens mij.
affijn doe maar gewoon geen ilegaal vw meer dan hebbie dit gezeik ook niet
balen als je geen vw meer mag![]()
je zult vast nog wel wat vuurwerk afsteken, een oud en nieuw zonder vuurwerk bestaat niet, je hebt sowieso nog geluk dat je geen 18 bent dat scheelt een hoop, wat wel nog kan zijn is dat je bijvoorbeeld op oudjaarsdag je je drie keer moet melden bij halt, en natuurlijk een taakstraf. Maar met een beetje geluk hoor je dit jaar er niks meer van.
Ik weet denk ik wie het was, heb het van een vriend gehoord.
Geen domme/overhaaste dingen gaan. Anders krijg je weer de politie op je dak.
Maar verder veel sterkte.
Ik geef ze inderdaad geen ongelijk.Dat beetje vuurwerk is triest, maar ik vind het wel goed dat ze komen omdat ze weten dat je wapens hebt. Hoeveel mensen worden er tegenwoordig wel niet kapotgeschoten op scholen/pleinen e.d.? Het gaat vaak nergens om. Ze konden misschien niet weten dat die wapens nep zijn maar toch, beter 10x te veel in actie dan 1x te weinig.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap het heel goed vanuit je positie en ik vind het ook *** voor je, maar vanuit de politie snap ik het ook heel goed (er vanuitgaand dat het over die wapens gaat).