Hekwerk en prullenbak Cruyffveld vernield met vuurwerk

DW2000

VWC lid
Vernieling-Cruijffparkje.jpg

ROOSENDAAL – Het duurt nog wel zeven weken voordat de jaarwisseling voor de deur staat, maar de vuurwerkoverlast in Roosendaal is al weer begonnen.

In de Westrand werd er met vuurwerk vernielingen aangericht bij het Johan Cruyff-veldje. Een hekwerk ging kapot en een prullenbak werd opgeblazen.

FOTO NEWSLIVE.NL

bron

Zulke gasten mogen ze levenslang opsluiten. Verpest het lekker voor jezelf en niet voor een ander. Als je zo stoer bent om dit te veroorzaken wees dan ook zo stoer om jezelf te melden.

:frusty: Wat een mongolen zitten er weer bij.

Door zulke gasten krijgen we waarschijnlijk een totaal verbod

TRIEST !!!

Waren gisteren hier ook goed aan de knal (Bergen op Zoom), kan misschien zijn dat ik deze knal ook gehoord heb. Bergen op Zoom --> Roosendaal is bijna niks in luchtlijn

Poeeeh dat is een flinke jongen geweest....Erg triest zeg.. Geen Cobra'tje of wat dan ook lijkt me. Zou zeggen dat door de kracht van de voorkant van de prullenbak het eruit gedrukt moet zijn. Maar als het echt zo een zware jongen was zou de achterkant van de prullenbak dan ook niet wat meer uitgescheurd moeten zijn?

stelletje ********ken, ik hoop dat ze te pakken genomen worden of dat ze verraden worden. Achterlijk domme gasten zijn dit.
greetzz

Ik hou van vuurwerk en ook van zwaar vuurwerk...
Maar dit is en blijft niet normaal.
Stelletje schandale vandalen.

Ja dit is niet netjes. MAAR dat hek blaas je natuurlijk nooit met vuurwerk op. De druk gaat er altijd gewoon doorheen. Die prullenbak lijkt me duidelijk.

Anderzijds, er wordt elk weekend gesloopt in de stad. Ruiten van bushokjes, autospiegels en wat dies meer zij. En heel zelden is dat maar met vuurwerk. Als mensen willen slopen, slopen ze. Is het niet met een cobra dan wel met een haakse slijper of een ouderwetse baksteen. Dit zou evengoed gebeuren als AL het zware knalvuurwerk de wereld uit zou zijn. Laten we dus niet overdrijven nu het een keer met vuurwerk is gebeurd.

als je daar een zelfmaak in de prullenbak stopt of een delova rana oid dan knalt dat het hek er wel uit.
De druk gaat erdoorheen idd, maar de voorkant van de prullenbak knalt er door de kracht denk ik wel doorheen. Dat de achterkant er niet afligt van de prullenbak kan prima komen doordat de kracht er via het zwakste punt doorgaat. Of het echter nu wel of niet met vuurwerk gebeurt is, dit blijft een schande.
greetzz

Bah wat een graftakken zeg!
Maar dit kan zeker wel door vuurwerk, stop een cipolla in die prullenbak...
Maar de voorkant vliegt er idd uit omdat het zwakste punt is, de achterkant is één geheel. In de voorkant zit zo'n deurtje in en heeft dus ook naden etc. Dus dat vleigt eruit. Als ik zo naar die foto kijk lijkt het frame van het hek enigzins verbogen te zijn. Misschien dat dat de reden is waarom het hek eruit ligt? Want normaliter blaas je die er echt niet zomaar uit.

Waarom besteden we uberhaupt aandacht hieraan op een vuurwerkforum? We zetten toch ook niet elk bericht over een gesloopt bushokje hier op? Dit heeft voor mij net zoveel met vuurwerk te maken als dat iemand ergens een steen door de ruit gooit.

En inderdaad, prullenbak ben ik helemaal mee eens, die kan zo eindigen. Als dat hek zo is geworden doordat resten van de prullenbak er tegenaan gekomen zijn moeten ze degene die het hek monteerde een draai om z'n oren geven.

KIJK REGERING daar moet jullie tegenop treden...die ******s verzieken het hele oud en nieuw gevoel voor zovele freaks die netjes omgaan met vuurwerk, DOE DAAR NU EENS WAT AAN zodat wij gewoon kunnen genieten van die ene dag in het jaar..............zucht........waarom doe ik de moeite nog...in den haag luisteren of lezen ze toch niet mee...

als je daar een zelfmaak in de prullenbak stopt of een delova rana oid dan knalt dat het hek er wel uit.
De druk gaat erdoorheen idd, maar de voorkant van de prullenbak knalt er door de kracht denk ik wel doorheen. Dat de achterkant er niet afligt van de prullenbak kan prima komen doordat de kracht er via het zwakste punt doorgaat. Of het echter nu wel of niet met vuurwerk gebeurt is, dit blijft een schande.
greetzz

Aan de ene kant heb je gelijk, maar er zit toch een klein detail in je verhaal dat niet helemaal kan kloppen met de werkelijkheid.

Wanneer de kracht zo groot is dat de voorkant van de prullenbak eraf klapt dan is de meeste energie al verbruikt. Dus de overgebleven energie moet dus nog zoveel kracht hebben dat het in staat is om een complete hekwerk eruit te blazen. Echter, zou dat het geval zijn geweest dan was er in het begin al zoveel energie vrijgekomen dat er helemaal geen prullenbak meer over was. Dit is niet het geval. Ik denk dat ze het hekwerk er gewoon uitgetrapt hebben.

Zonde weer

maar al die raampjes die ze elke weekend uit bushokken trappen wordt toch ook niet altijd vermeld?

Back
Bovenaan