Heksenkring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kruid op de grond rotjes eromheen leggen (stapelen kan ook nog om groter te maken) daarna weer kruid over heen daarna een rotje breken op de heksenkring leggen daar nog wat kruid over lontje deruit dicht mogelijk bij t kruid leggen en aansteken

wel afstand houden!

*First Post*
Ik heb vaak dat er stopkruit meekomt als ik een rotje breek. Hoe zorg je ervoor dat je zo min mogelijk stopkruit eruit haalt, maar wel zoveel mogelijk buskruit?

Laat maar, het antwoord heb ik al gekregen in een ander topic...

Kan je gewoon pakjes van 5 gebruiken? Dat je de lonten er niet eens uithaalt maar gewoon de pakjes naast het kruit legt?

Kan je gewoon pakjes van 5 gebruiken? Dat je de lonten er niet eens uithaalt maar gewoon de pakjes naast het kruit legt?

Het beste haal je ze eruit.
Maar je kan wel bijvoorbeeld de kant waar de lontjes zitten open scheuren lontjes eruit halen en dan lukt het ook :wink:

Ja kan lontjes deruit, en dan fikken als pak in de fik is gaan de loontjes ook wel aan dacht ik

ik doe het altijd anders. Ik pak een schoenendoos en leg aan beide kanten vol met rotjes. Vervolgens pak ik heel veel sterretjes bv van de action die kosten geen drol. Al die sterretjes knip ik de stokjes vanaf vervolgens mik ik ze in het midden en maak een klein gaat in de schoenendoos dit is mijn zogenaamde aansteeklont. Ik koop bij de action ook altijd van die ijsfontijnen en die knip ik dan doormidden want daar zit heel veel kruid in. En als je hem aansteekt afstandhouden en geniet van je heksenkring en je rookbom want geloof me het rookt ook goed. Oja en het is makkelijk op te ruimen want alles blijft een beetje in die schoenendoos.

Een kring maken van rotjes, daarna goed veel kruid over de lontjes doen. Als dat gebeurt is een rotje half doormidden breken en erop leggen, aansteken en klaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan