Heksenkring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak hem hetzelfde maar dan leg ik er ook babyfluit pijltjes erbij en grondbloemen enz das erg leuk wat ook leuk is is om er in het midden een thunderking te doen die gaat dan op het einde af. Ook is het leuk om een happyness potje in het midden te zetten.

Ik maak hem hetzelfde maar dan leg ik er ook babyfluit pijltjes erbij en grondbloemen enz das erg leuk wat ook leuk is is om er in het midden een thunderking te doen die gaat dan op het einde af. Ook is het leuk om een happyness potje in het midden te zetten.

Babypijlen zijn onbestuurbaar en gevaarlijk.
Deze in een heksenkring leggen vind ik dan ook uiterst onverstandig!
Je weet nooit wat je jezelf of omstanders aan kan doen!

Om even antwoord te geven op de vraag van dit topic:

Zelf bouw ik mijn heksenkringen op de volgende manier.
>=Rotje <=Rotje ^=Opengebroken Rotje en I=Kruit
(Geen stopkruit natuurlijk!)

Voorbeeld met tekens:
>I<
>I<
>I<
..^..

Het ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bouwen!

Hier nog even een foto:
2elyqte.jpg

Zonder babypijlen natuurlijk!
Foto is dan ook niet van mij.
Dit zou erg in strijd zijn met mijn bericht hierboven :P

Vriendelijke Groet,
Joost

1.1 Eerst neem je een paar pakken rotjes (geen maximum)
1.2 Vervolgens leg je ze in een ''kruis'' en de ruimtes ertussen blijf je vullen (opstappelen mag ook)
1.3 *Zie foto 1*
1.4 Breek een rotje door midden en gooi het kruid in het midden van de heksenkring breek er een stuk of 3/4 (ligt er maar net aan hoeveel rotjes je gebruikt)
1.5. Breek als laatste een rotje en leg die erop die steek je straks aan
1.6 *Zie foto 2*

Foto 1:

5305810737_2f1e48285b_z.jpg

Foto 2:

5305812163_0d65970525_z.jpg

bron: http://www.flubby.nl/topic/779

ach man heksenkringen zijn awesome, heus niet gevaarlijk, gewoon vet om van te genieten na een afstandje na lang werk aan de heksenkring

Ik zou 2 mooie rijen naast elkaar maken, en alles wat je erin wilt lekker opstapelen. Van te voren alvast rotjes breken voor kruit, een gebroken rotje aan het begin en aansteken maar.

Ik raad het af om illegale knallers erin te doen, daardoor vliegen alle ingedienten alle kanten uit (Ik spreek uit ervaring lol)

kan je het ook niet met een sterretje maken , de lontjes op het sterretje en dan het sterretje aansteken

nooit geprobeerd maar kan dat ook niet

Inderdaad...Het zou kunnen..Maar ik zou het niet doen...
Waarom niet?

1) Je zal alles vast moeten maken, want als er een gaat,
springen de andere rotjes bij het sterretje weg ;) Het is dus heel veel werk.

2) Het gaat zo tergend langzaam dat het niet eens leuk is.

<^> betekent rotjes
. Kruit
] Baby-Pijl
* grondbloem

***]***
<<...>>
^<<...>>
***[****

Erg goed!

je kunt er ook een strijker in leggen. die heeft een grote vlam voordat hij knalt. steek je meteen alles aan ;) strijkers zijn wel illegaal maar ik doe het altijd met mini strijkers.

En wat dannog, rotjes openbreken of een flashing-demon werken even goed als strijkers! Het maakt niks uit of je het met strijkers doet of niet!
Strijker zijn illigaal, of ze nu mini of niet zijn!

je kunt er ook een strijker in leggen. die heeft een grote vlam voordat hij knalt. steek je meteen alles aan ;) strijkers zijn wel illegaal maar ik doe het altijd met mini strijkers.

Een doorgebroken strijker wil ook nog weleens klappen door de alsnog zeer snelle verbranding van het flashkruit. uitkijken dus, want voor je het weet ligt heel je zorgvuldig opgebouwde heksenkring door de straat verspreid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan