Heisenberg [Uitloop]

Geniaal filmpje Tabe, flikken ze weer mooi bij totaal. Zeer benieuwd hoe de straatfilmpjes zullen zijn op een relatief kleine afstand.

DSC_0011.jpg
Foto niet echt heel duidelijk, maar had van de Heisenberg een ander beeld haha
Is een double compound welke in twee aparte dozen zit verpakt.

Mooie prijs, gaat hier weg voor 323 euro schoon aan de haak en dat weerhoud mensen er niet van om hem niet te kopen. Hij gaat sneller dan de Dutch Protocol.

Deze box toch nog aangeschaft samen met de noiskick en de White red rebel voor 299 euro.
Ben benieuwd

Weet niet wat jullie ervaringen zijn, maar ik vond dit toch echt de grootste tegenvaller van de hele avond. Wat een geld voor zo'n uitermate slechte bak. Slechte kwaliteit en vond de waaiers ook echt beroerd. Voor mij nooit meer

Daar kan ik mij niet helemaal in vinden. Minpuntje waren de overgangen, dat duurde net iets te lang, maar de uitwerkingen waren goed en de waaiers ook. Heb er van genoten!

Je betaald wat, maar dan heb je ook wat! Had zelf de dutch protocol vorig jaar van vuurwerk totaal, maar denk dat deze toch wel mooier is in de zelfde prijsklasse.

Ik zie deze in Haulerwijk voor 225 staan. Voor dat geld heb je een leuke gevarieerde box staan met veel soorten effecten en verschillende schietrichtingen. Zelf zou ik liever voor 2 of 3 losse cakeboxen gaan en die bij elkaar uitzoeken, maar dit is toch perfect voor iemand die er misschien wat minder tijd in wil steken en gewoon 1x wil doorlonten en wil genieten? Kan me ook niet voorstellen dat er mensen teleurgesteld zijn na deze in de straat te hebben gehad, ook niet voor de volle mep.

De Double Trouble compound zag ik staan voor 245 euro, maar ik kan helemaal niks over deze box vinden. Daarom vraag ik het maar hier. Iemand deze box gehad en was het een topper?

Ik heb het over de DOUBLE TROUBLE compound, niet over de Heisenberg. Kan namelijk niets over de Double Trouble vinden.. dus ik vraag het hier maar even.

Back
Bovenaan