Heerlen 20 t/m 24-10-2008 Groupe-F: Ballet de Flames.

RedBaron

Pyroworld
Feestelijke opening vervoersknooppunt met vuur- en lichtshow

De eerste fase van Maankwartier, het Vervoersknooppunt, is bijna klaar.
Dat vieren we van 20 t/m25 oktober in en rond het nieuwe busstation.
Groupe F verzorgt dagelijks tussen 18.00 en 22.00 uur, elk half uur een vuur- en lichtshow van enkele minuten. U kunt die shows gratis bezoeken.

Vanaf maandag 27 oktober kunt u als reiziger weer gebruik maken van het nieuwe busstation. Het Vervoersknooppunt verbindt alle beschikbare vormen van
vervoer. De Spoorsingel en de aansluiting met de Looierstraat en Kloosterweg zijn vernieuwd.

We hebben een bijzonder nieuw busstation met de boogconstructie
van Michel Huisman. En het treinstation is makkelijk te bereiken via de lift of de trap.

Chille, dit is dus naast het station van de NS in heerlen? En waar excact wordt de show geschoten?

Zijn het verschillende shows van 30 min of dezelfde?

Ik zal er zeker zijn :D

Chille, dit is dus naast het station van de NS in heerlen? En waar excact wordt de show geschoten?

Zijn het verschillende shows van 30 min of dezelfde?

Ik zal er zeker zijn :D

Heb je de bovenstaande post wel goed gelezen ???

Dat vieren we van 20 t/m25 oktober in en rond het nieuwe busstation.
Groupe F verzorgt dagelijks tussen 18.00 en 22.00 uur, elk half uur een vuur- en lichtshow van enkele minuten. U kunt die shows gratis bezoeken.

mmm, heb hier nog niks van gelezen en gehoord.

Benieuwd of er uberhaupt wel iets van vuurwerk bij komt, aangezien ik nog niks heb gezien/gelezen van een melding / vergunning..

Wellicht dat ik eens snel ga kijken als ik even en gaatje vindt.

Ik denk dat ze iets met hun gasvlammen gaan doen. wat overigens wel heel mooi is hoor. Ik heb ze al een paar keer bezig gezien Groupe-F geen slechte groep. om het zo even te zeggen.

Zo heb ik ze eens in Steenvoorde (Noord Frankrijk) bezig gezien:

IMG_8323.JPG

Filmpje steenvoorde

En op nuits de Feu 2006:

NDF_AVOND_D2_50.jpg

NDF_AVOND_D2_49.jpg

Vuurwerk bij opening busstation

De Franse vuurwerkkunstenaars Groupe F verzorgen de gehele volgende week vuurwerkshows om de opening van het nieuwe busstation in Heerlen te vieren.
De volgende week staat Heerlen in het teken van de opening van busstation Hoppenhof, een onderdeel van het Maankwartier. De Franse vuurwerkkunstenaars Groupe F verzorgen vanaf maandag dagelijks om 18.00 uur een voorstelling vanaf een installatie op de bogen van het nieuwe busstation. Publiek kan tot in de wijde omtrek van het spektakel genieten. Kijkplekken dichterbij zijn er op het busstation zelf, zegt de woordvoerder van de gemeente Heerlen.

http://www.limburger.nl/article/20081017/REGIONIEUWS05/870321597/1030

Back
Bovenaan