Heel veel dummies

Hallo Liefhebbers!
Wij hebben heel veel dummies over zijn er mensen die de moeite willen nemen om hiervoor naar Zierikzee te komen?
Laat het weten dan houden we een weggeefmiddag!
groeten
Vuurwerkpoint (Centerpoint) in Zierikzee

Een mooi initiatief, altijd leuker om er liefhebbers blij mee te maken dan om ze in de container te gooien. Als je een of meerdere foto's hebt helpt dat zeker en voor leuke dummy's is altijd wel animo.

Hierbij wat foto's van wat we hebben! Als er voldoende animo is houden we volgende week zaterdag (21 december) een weggeefactie en doen we voor degene die komen gelijk een leuke kortingsactie op een bestelling!

Laat het even weten!

Bijlagen

• 20241213_132955.jpg
    20241213_132955.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 254
  • 20241213_143108.jpg
    20241213_143108.jpg
    1 MB · Weergaven: 253
  • 20241213_154046.jpg
    20241213_154046.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 253
Goedemorgen, ik zou heeeeel erg graag de 777 celebration crackers van wolff willen hebben!! Het is alleen een best eind vanuit Groningen. Zouden jullie die misschien ook willen opsturen, op mijn kosten natuurlijk!

Ik zou heel graag de oldschool Diamond Collection dummies willen hebben, maar 6 uur in de auto vind ik iets te veel. Is er een mogelijkheid dat jullie een klein pakketje kunnen maken? Ik ben bereid hiervoor te betalen.

Zoveel mooie oude dynastie dummies blij zo gaaf.... Wil ik echt hebben voor in de kast hopelijk zijn jullie ook doordeweeks aanwezig...

Ik zou heel graag de oldschool Diamond Collection dummies willen hebben, maar 6 uur in de auto vind ik iets te veel. Is er een mogelijkheid dat jullie een klein pakketje kunnen maken? Ik ben bereid hiervoor te betalen.
Ik heb ook wel interesse in enkele dummies d.m.v. dezelfde constructie als hierboven genoemd. Maar ik begrijp heel goed als dit teveel gedoe is enz.

Wauw fantastisch! Ik zou heel graag de Tiger en de Crocodile willen. Ben aan het kijken of ik iemand kan regelen die het op kan halen voor me

Back
Bovenaan