Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ieder jaar zijn we met zijn allen erg nauwkeurig in het samenstellen van onze bestellingen. Meestal is iedereen daar wel tevreden over, maar uiteraard zit er ook wel eens een misser tussen. Kortom, heb jij wel eens spijt van aankopen gehad?

nou ja spijt is een groot woord. Ik heb geregeld gehad dat ik iets besteld had alleen maar omdat het geen drol kosten en achteraf heb ik daar soms nogal veel van...
opzich wel leuke opvulling maar na een paar potjes ben je wel klaar met de kwaliteit ervan (ook al mocht je er niet teveel van verwachten natuurlijk)
zo nu en dan zit er toch een budget toppertje tussen en dat is dan altijd wel weer leuk.

Spijt wil ik het niet noemen maar Mega Willows 2019 batch viel toch wel tegen. In 2018 schoot deze nog een complete rij @once

Ik vond de yggrasil tegenvallen. Het was een mindere batch, als nog een mooie box natuurlijk want het is en blijft funke, maar daar baalde ik wel van. Deed mij tegelijkertijd ook beseffen dat een merk niet alles zegt en duurder niet altijd beter is.

Ik heb wel eens een Mystery box gekocht, waar de uitkomst helemaal niet zo mooi was vond ik. Dat terwijl de keren daarvoor en ook daarna er telkens heel mooie producten uitkwamen bij die winkel. Maar goed, dat is het risico wat je neemt met een mystery box.

Ja afgelopen jaar de Yggdrasil en de Alpha pijlen gehad. De Yggdrasil was een slechte batch en de pijlen waren prima, maar beide het geld niet waard vond ik. Sowieso is het meeste in België te duur.

Tsja, wat is spijt, bij nieuwe producten hoort het er ook altijd wel een beetje bij om te kijken hoe iets uitvalt. Maar achteraf heb ik wel veelal spijt gehad van met name de hoeveelheid. Less is more, ook bij vuurwerk.

Tsja, wat is spijt, bij nieuwe producten hoort het er ook altijd wel een beetje bij om te kijken hoe iets uitvalt. Maar achteraf heb ik wel veelal spijt gehad van met name de hoeveelheid. Less is more, ook bij vuurwerk.

Precies dat, enige waar ik afgelopen jaar gruwelijk spijt van had waren de Zink 905 pijlen. Wat zijn die matig geworden zeg...

Code Red 100%. Zware tegenvaller vorig jaar. Staat al 2 jaar in bestelling ook helaas.

Echt spijt nee niet echt, wel eens dat je denk 'shit ik heb mezelf echt weer laten gaan' Afgelopen jaarwisseling wel echt gebaald van een aankoop. Weloverwogen na jaren twijfelen vanwege de hoge aanschafkosten toch maar een Yggdrasil gekocht van Funke. Eindelijk had ik hem en manmanman wat was die k*t. slappe boeketten, slappe burst enz. Koop je eindelijk een keer iets (tegen je kosten principes in) wat kwaliteit zou moeten zijn en dan valt het zo tegen. Dat was zwaar balen.

Spijt....Gewoon teveel cat 1 spul. Altijd maar denken dat mn kids (en ikzelf) te weinig hebben...
Maar goed. Dat is weer een les geweest.

Tja spijt niet echt, behalve dat de vuurwerk truck en tank nog wel eens voor een teleurstelling bij mijn kinderen zorgde

Ik ga regelmatig de mist in met pijlen, vooral doordat daarvan over het algemeen minder beeldmateriaal is. Vooral tijdens het shoppen in Duitsland kan ik me nooit inhouden. Dan kiep ik toch weer wat pijlenpakketten in het winkelkarretje en meestal vallen ze tegen. Maarja, ze gaan wel lekker hard omhoog :p

Ik heb zeker wel eens spijt gehad van aankopen. Vooral die laatste moment aankopen dat je nog 100 euro hebt, naar de winkel gaat en dan thuiskomt met een te duur sierpakket en los spul. En dan denken dat je te weinig hebt, en wat ligt er op 1 januari smiddags nog in de schuur dicht? Juist dat ene veel te dure sierpakket:D

Spijt....Gewoon teveel cat 1 spul. Altijd maar denken dat mn kids (en ikzelf) te weinig hebben...
En toch koop je gewoon weer net zoveel dit jaar waarschijnlijk :D

Ik heb wel eens spijt van impulsieve aankopen. Te duur gekocht dan, of teveel gehyped op fora en blijkt dat de straatversie toch een heel stuk minder is. Maar goed, het kwartje kan ook de ander kant op vallen denk ik dan maar weer :wink:

Inderdaad dat Cat1 en de vrees dat de kids te weinig hebben. Man man wat een enorm kwaliteitsverschil zat er in, toch spijt dat ik die lesli meuk heb gekocht. Na het lezen van het forum had ik beter moeten weten, wat een troep was dat.

Als ik dan een ding moet noemen is het wel de te grote aanschaf van de Funke Lufheulers. Heb daar 2 jaar geleden 6 slof van gekocht, maar liggen er nog 5 boven. Ben bang dat die er over een aantal jaar nog wel liggen:frusty:

Ik heb 1 keer spijt gehad. Op de 31ste nog voor de sfeer wat vuurwerk winkels af gegaan. Toen 3 Red Dawns gekocht voor 12,50 per stuk. Had ze al veel eerder kunnen bestellen en dan had ik er 3 voor 12,50. Ik kon ze dus toch niet laten liggen, want was te benieuwd. Helaas presteerde ze ook nog ver onder mijn verwachting.

Als ik dan een ding moet noemen is het wel de te grote aanschaf van de Funke Lufheulers. Heb daar 2 jaar geleden 6 slof van gekocht, maar liggen er nog 5 boven. Ben bang dat die er over een aantal jaar nog wel liggen:frusty:

Dat dacht ik vorig jaar ook, maar als je ze per doosje afsteekt, dan ben je er zo doorheen en heb je nog lol ook. Ik haal weer een paar dozen dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan