Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja als een nieuw artikel op een demo mooi is en ik denk dan die wil ik.
En dan zwaar tegen valt.
Bijvoorbeeld de Pryzm en de Open Fire.

Ik koop meestal dingen waar ik helemaal blij van word maar achteraf heb je wel eens spijt als je de uitwerking in het echt hebt gezien ( Spijt is een groot woord misschien is teleurgesteld meer op zijn plaats )

Ik heb een keer op de verkoopdagen zelf nog een aantal grote single shots gekocht voor de hoofdprijs. Veel te veel betaald dus en ze waren nog rete slecht ook. Spijt kan ik het eigenlijk niet noemen, meer een miskoop.

Spijt is wel een groot woord dan, dus nee, nog nooit spijt gehad. Wel eens gehad dat een artikel minder presteert dan verwacht, dat is dan zonder maart hoort er ook wel een beetje bij vind ik.

Vaak gehad dat ik in december s’avonds uit de kroeg thuis kwam en dat ik dan in een aangeschoten nostalgische bui allerlei producten ging bestellen die ik vroeger had. De volgende ochtend wakker worden en zien dat je 4 pakken happiness en 6 pakken ladycrackers enzo besteld had. Spijt: niet echt, had ik die producten nodig: ook niet echt....

Owja hoor, ik heb wel eens spijt van een aankoop. Dat heeft verschillende oorzaken:

- Nieuw product die gigantisch presteert op een demo en daarna toch tegen blijkt te vallen (het sample verhaal).

- Impulsaankopen tijdens de verkoopdagen. waar je achteraf veel te veel voor betaald

- Of met een koopbui allerlei artikelen gekocht, waarvan je later denkt...waarom heb ik die eigenlijk gekocht?

:D ach ja. Inmiddels heb ik het redelijk onder controle.....denk ik, haha

Vooral onnodig klein stookspul heb ik wel eens spijt van gehad. Ik vraag mij dan ook oprecht af waarom ik die meuk elk jaar weer koop. :D

De nieuwe Sky Hunter single shot van een paar jaar terug, zou ik misschien ook nog wel kunnen noemen. Maar dat is het risico van nieuwe spullen/batches kopen, zonder demofilms etc. etc.

Ja zeker. Ik heb al vaak gehad dat ik producten kocht die gefilmd waren bij de importeurs demo’s en die dan later wat anders zijn of wat minder. Ik baal daar dan wel van en neem ik neem mij dan ook ieder jaar weer voor om enkel bestaande/bewezen producten te kopen. Maar ook dat zegt niet alles, een product kan ook het ene jaar top en het andere jaar stukken minder zijn.

Ooit eens de New Year Countdown Box C gehad van Crown Collection, was aardig prijzig en zeer teleurstellend. Heb ook wel eens de Top Trio gehad van Top Selection, was een cake met meer tubes, dan het aantal schoten.

Herkenbare situaties wel haha.
Zelf weet ik ook nog wel zo'n moment, samen met Wesley (omepje) op pad langs de winkels, nog wat cash op zak, maar we hadden genoeg. Toch sta je dan in de winkel en we horen daar dat de Event Cake No.5 zo hard liep, ze hadden nog maar 1 doos en dan was het volledig op... Nouja, ik overstag en die doos met 3 stuks erin gekocht, cash geld op. Was niet nodig, extra karton cakes, cash geld dat 'over' was toch uitgegeven en toen vielen die 3 stuks tegelijk eigenlijk nog tegen ook. Zo af en toe hebben we het er nog over samen haha, sindsdien proberen zonder cash af te halen. :p

Haha zeker Mike, mooie momenten waren dat. Achteraf gezien niet de beste uitgave :bonk:

Spijt is een groot woord, maar uiteraard heb ook ik wel eens een fikse tegenvaller gehad qua product. Vaak zijn het de ''aanbiedingen'', zo een groot % korting, maar zelfs dát is het dan niet waard. Zo herinner ik mij de Zena Revolution nog eens op de Trophy, bij de stand voor een fikse korting gekocht. Maar zelfs dat vond ik hem niet waard.

Eigenlijk hoort het er ook wel een beetje bij. Een tegenvaller tijdens oudjaar, soms toch ook wel weer leuk om het gezicht van teleurstelling te zien bij stookgenoten!

Uiteraard zijn er tegenvallers. Dat heb je eigenlijk al na 1 of 2 schoten in de gaten. Meestal is dat de tijd om dan maar alvast de volgende te pakken die wel goed is....:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan