Heb jij al wat afgestoken?

Inplaats van een wiet lucht hangt er nu een vuurwerk lucht op mijn kamer want stak rotje af in mijn kamer en dan naar buiten gooien etc..

Kijk hiermee uit, in mijn jonge jaren heb ik dit ook gedaan en ik weet nog steeds niet precies hoe maar ineens ging er een 90shots matje af op mijn kamer. Nieuwe vloerbedekking naar de knoppen, ons moeder enorm over de zeik(logisch), en ik mocht de 30e absoluut niets afsteken:p

Ik kon me wederom niet beheersen. Om alvast in de stemming moest ik wat af steken, maar ik heb het netjes kunnen houden. Zeker in vergelijking de knallen die ik hoor bij mij in de buurt.

1 Kleine kaars
1 Blinq

ik zit in de kamer
komt me paps binnen
zeg bert heb je al gezien wat voor een bom er op de hobby kamer licht
me pa loopt naar boven
komt naar beneden met 5 pijlen en wat singelshots(cruise rocket asian thunder rockets en chazer rockets whiseling thunders en tundertubes)

hein stook deze is ff af

begin van de avond flink wat van dat kleine spul afgestoken in de tuin. verder lukt het denk ik wel om niks af te steken tot morgenochtend.

Nog niets, na 3 jaar op rij een boete voor vroegtijdig afsteken wacht ik dit jaar braaf tot 31 dec. klokslag 10.00uur

doosje black spanish crackers tot dusver.
Trekt toch niet de aandacht.
en een paar shocks.update om 21.15

Vandaag 20x Moontravelers 5x Grondbloem 10xRotje 3x Lord of thunder 6x Romeinse kaars 15shots 2x Romeinse crackling kaars 8 shots 10x jumping jacks :D

Back
Bovenaan