Heavy Legend

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 411
Artikelnaam: Heavy Legend
Bruto Gewicht: 24 kg
Netto Kruitgewicht: 167 gram
Aantal Schoten: 2 x 25 schoten
Effectomschrijving: Top set van 25 shots cakes! Nu twee halen één betalen
Tube diameter: 22mm
Kartoninhoud: 10/2
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €49,99
Voorverkoop: €29,99
Onlineprijs: €...
O.a te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat gaat over deze denk ik? Deze 2x25 shots cakes waren verleden jaar al te koop. Ik heb alleen de blauwe op film, maar deze is dus hetzelfde als de Arctic Horizon van Bonfireworks (de nieuwe versie).

Voor de mods: subcategorie Heavy Legend kan dus wel uit het archief denk ik.

Kleine potjes van Rubro maar knallen er lekker op. Veel schoten, niet super bijzonder qua effect maar wel lekkere burst. Ik mis nog een beetje een TI-salute ertussendoor maar dat zal wel met regels enzo te maken hebben. Prima nieuw jasje voor de heavy legend series.

Heu, toch wel jammer dat de Ti-salutes zijn vervangen door wat laffere cracklingboeketten. De Heavy Legend serie vond ik altijd erg aantrekkelijk door die diepe knallen tussendoor. Ondanks de prima prijs voor 2 cakes (straatprijs €25 voor beide) vind ik ze nu niet echt interessant meer.

Als dit door nieuwe regelgeving komt, dan vind ik dat erg jammer.

Edit: Ik lijk in de war met andere Heavy Legend cakes - deze set was eerder ook al zo, zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/heavy-legend-25s-assortiment.51842/

Laatst bewerkt:
Ik had een setje hiervan besteld voor 17,50. Bestelbon ingeleverd. Komen ze ineens aan met twee dozen Bomb XL. (10 cakes in totaal).
Ik zeg tegen die jongen: "klopt dat wel? Ik had een setje heavy legends besteld." Hij zegt: "Ja, de heavy legend was niet leverbaar en dit is de vervanger". Hij laat mij de bon zien waarop staat dat Bomb XL vervanger is voor de heavy legend. Dus ik zeg "Voor twee cakejes?" hij zegt " Ja, als er iets niet leverbaar is geven wij een duurder product als vervanger".

Nou ik heb nu dus twee setjes Bomb XL thuis staan, en als ik de videos bekijk is dat gewoon een omlabeling. Dus 10 cakes ipv 2 gekregen 😂

Back
Bovenaan