Heavy Legend Voltage 45

Deze ook besteld, vond het wel wat hebben die gouden boeketten afwisselend met salute´s. Benieuwd naar de eerste demo films!

Deze werd gister op de demo in Emmeloord geschoten. Helaas was ik wat later en begonnen ze met de Heavy Legend dus heb m'n camera niet op tijd gereed kunnen hebben maar vond het toch echt wel een gave cake, alleen wel weer wat duur!

Deze bak heeft me het meest verrast in de straat, wat een elegant geweld. Heerlijke salutes en palmen. Toppertje voor de 25 euro die deze bak me heeft gekost.

helaas niet kunnen filmen, maar wat een pot! mooie mines met grote en harde knallen. de salutes waren ook mooi groot een top cake! heb er maar 20 euro voor moeten geven!

Dank je voor het informatieve filmpje Golddigger super!!!.

Jammer dat bij deze cake het tempo wat mij betreft wat te laag ligt.Misschien als afsluiter met meerdere tegelijk?...Maar dan word deze weer te duur!

High Voltage, mooie salvo cake. Enigste minpuntje vond ik de crackling bij de salute's, dat had voor mij niet gehoeven. Op de filmpjes van demo's zat er ging crackling bij de salute's?

Vond dit een hele leuke cake voor 25euro.
De prijs is goed en de uitwerking ook!
Mooi cakeje dus volgend jaarwisseling denk ik weer van de partij!

Waarom zit bij die straatversie nou ineens crackling bij dat ti boeket? Wat is dat nou voor ongein? weer een product van Rubro waarbij het product dat op de demo werd geschoten eind augustus dat niet overeen komt met de daadwerkelijke variant.

Hoe zijn de salutes en crackling i.v.m. de secrete salute? Ik vond de SS erg tegenvallen dit jaar, en overweeg deze daarvoor in de plaats te nemen aankomend jaar, óok omdat ik de goude salvo's tussendoor wel een leuke toevoeging vind.

Hoe zijn de salutes en crackling i.v.m. de secrete salute? Ik vond de SS erg tegenvallen dit jaar, en overweeg deze daarvoor in de plaats te nemen aankomend jaar, óok omdat ik de goude salvo's tussendoor wel een leuke toevoeging vind.

Ik had dit jaar zowel de voltage als de SS. De voltage zou ik niet zien als alternatief voor de SS, daar is het toch teveel een siercake voor en de SS meer een knalblok. De salutes waren goed van de voltage.

Foto van deze cake:
P1020118_zps2bb9172e.jpg

Gelieve foto niet overnemen zonder toestemming!

In het filmpje zien we er 2 ? Tof ding, denk dat ik deze ook eens ga uitproberen !
Ik zie het al staan, het zijn er 2 inderdaad :frusty:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan