Heavy Legend Voltage 45

Toen ik deze zag kwam er toch wat verbazing naar boven. Heb deze gewonnen en vond voorheen 40 euro voor een knal/sier cake wat prijzig maar stond versteld van de gouden brocades die prima uit de verf kwamen. Vind hem op film niet zo goed overkomen als dat ik hem live heb ervaren!

Ik vond deze toch erg goed presteren de crackling is agressief, goud is groot en blijft goed hangen en de salute's zijn gewoon goed te noemen.

Had hem dit jaar ook in me collectie en de knal was goed. Knalde net zo goed als de salute box van vuurwerktotaal en qua boeketten ook super en kon hem voor een mooi prijsje mee pakken bij vuurwerkoutlet Groningen:)

Hoe is de crackling mine van deze? Ik wil graag een leuk project maken met crackling die op de grond echt "in your face" is zegmaar Zoals de duitse weco beast master. Zijn er alternatieven?

Deze heb ik vorig jaar gehad, kon hem voor een leuk prijsje meenemen, maar vond het echt een super cake de knallen waren goed hard en de mines waren goed ik zeg dit is een aanrader:)

Heb deze cake al jaren op de wishlist staan maar nog nooit in de collectie gehad. Eens kijken of ik hem dit jaar op de valraap nog kan scoren.

Heb deze cake al jaren op de wishlist staan maar nog nooit in de collectie gehad. Eens kijken of ik hem dit jaar op de valraap nog kan scoren.

Dat kan helaas weleens lastig worden omdat deze vorig jaar al uit het Rubro-assortiment is verdwenen. Er zijn alleen restvoorraden van 2 jaar geleden bij winkeliers beschikbaar. Als die er dus überhaupt nog zijn...

We hebben er nog een aantal in Groningen op voorraad staan.

Maar inderdaad op=op want deze is al bij Rubro uit het assortiment!

Filmpje van afgelopen jaarwisseling:

[HD geeft de beste kwaliteit]

Deze cakes zitten standaard in mijn collectie! Altijd heerlijk om er een paar weg te stoken :D

Deze waren in 2015/2016 al een uitloopproduct. Betekend dit dat ze opnieuw zijn uitgebracht of betreft het nog steeds een restpartij?

Back
Bovenaan