Heavy Legend Super Cluster

Wat een ding!! Had em voor 8.50. Geweldig!! Wat een mines en boeketten. Vooral de klappen bij het ontsteken. Heel vet. Vorig jaar crual traction voor 150. Pfff zoveel minder dan dit voor 8.50

Dit ding.. gekocht in de outlet. Mama mia. Sluit me geheel aan bij het vorige comment. Echt lekkere klappen. Ruim harder dan bvb red bastard 2018. Geweldige pot.

Leuk om die oude labels weer eens te zien. Voor velen hier zegt het waarschijnlijk niks, maar dit is mijn nostalgie. Toen ik vuurwerkfolders begon te lezen en mijn eerste vuurwerk kocht stonden dit soort cakes in de folders. Met de Belgische vlag in het hoekje en "66% meer kruit" er op. Doet het ook niet verkeerd zo te zien.

Leuk om die oude labels weer eens te zien. Voor velen hier zegt het waarschijnlijk niks, maar dit is mijn nostalgie. Toen ik vuurwerkfolders begon te lezen en mijn eerste vuurwerk kocht stonden dit soort cakes in de folders. Met de Belgische vlag in het hoekje en "66% meer kruit" er op. Doet het ook niet verkeerd zo te zien.
Inderdaad haha, dit is onder tussen toch al wel wat jaartjes oud. Is ook inderdaad de periode dat we gewoon de krantjes in de bus kregen nog.

Back
Bovenaan