Heavy Legend Color Rush

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 779
Artikelnaam: HEAVY LEGEND COLOR RUSH
Bruto Gewicht: 4.5kg
Netto Kruitgewicht:1,188gram
Aantal Schoten: 120sh
Effectomschrijving: Nieuw 120 shots compound die in verschillende tempo's en salvo's wordt leeggeschoten.
Tube diameter: 18mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €69,99
Voorverkoopprijs: €59,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

779_heavy_legend_color_rush_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Als dit een beetje op de Strong Celebration van mania lijkt, dan ben ik zeer geïnteresseerd ....

Staat op de lijst deze! Ik hoop dat de salutes goed hard zijn, misschien koop ik er dan wel 2 van. Mooie opening om 12 uur :cool: ff een winkeliers demo afwachten.

Hoe ongeloofwaardig wil je jezelf als importeur maken...18mm en dan dit soort boeketten en salutes. Ik lig dubbel op de bank.

Hoe ongeloofwaardig wil je jezelf als importeur maken...18mm en dan dit soort boeketten en salutes. Ik lig dubbel op de bank.

ben ik het niet helemaal mee eens ,
we weten allemaal hoe heavy legend 16 het doet , en voor een cake met het formaat van een dobbelsteen zijn die salutes bijv harder dan menig '' salute '' cake :D
ik geloof heavy legend wel

Prima bakkie zo. Salutes in de HL lijn zijn altijd top geweest dus hopelijk zet deze die lijn door. In tweevoud (drievoud voor de liefhebbers) kan deze nog lekkere chaos creëren.

In een karton zitten er 4 :p
Zelf denk ik dat het prima in order zit met deze salutes, vorig jaar meerdere HL16 geschoten en dat gaf een prima 'geweld'

De video komt ook niet echt geloofwaardig over kwa geluid. Er is aardig gespeeld met de bass knop, stand +50dB zeg maar. Heavy Legend doet het altijd wel goed, maakt niet uit welke cake. Heavy Legend "The Pioneer" is daar een voorbeeld van. Dat is echt een super minicake, maar de salutes zijn echt goed.

Bij deze box heb ik echt het gevoel.dat dit de strong celebration box is al lijken de effecten niet op elkaar . Kan zo maar een topper zijn

Bij deze box heb ik echt het gevoel.dat dit de strong celebration box is al lijken de effecten niet op elkaar . Kan zo maar een topper zijn

Dat gevoel heb ik ook, daarom komt deze in de collectie. Denk niet dat je een flater kan slaan met een Heavy Legend product en voor het geld hoef je ook niet te twijfelen. Zeker niet als je 'm in een freakactie haalt. Natuurlijk is het kaliber niet denderend, maar Rubro / Mania hebben zich voor mij wel bewezen met kleine kalibers zoals met de Aftershock Color Insanity ( 15mm tubes ) en vele 20mm cakes.

Back
Bovenaan