Heavy legend Blue Lagoon

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 778
Artikelnaam: HEAVY LEGEND BLUE LAGOON
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Dit vette blok maakt je helemaal wild. Giga waaier met double layer effecten!
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: 44,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl
778_blue_lagoon_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
de film laat de helderblauwe sterren niet goed zien vind ik. deze was super. 44.95 als ik het me goed herinner

De blauwe sterren zijn op film inderdaad lang niet zo duidelijk te zien, maar wat een cake was dit zeg.
Deze zet de straat ongetwijfeld helemaal op de kop. Gaat zeker op de lijst.

Kippenvel cake dit! Goede crackling en de blauwe sterren waren goed fel!

Deze komt bij mij op de lijst!

Vond dit een super gave combi, blauwe sterren met felle crackling. En de gele cake hetzelfde effect.

Hierbij mijn filmpje van deze vette nieuwe crackling waaiercake. Zoals hierboven al gezegd lekker agressief en vooral de blauwe toevoeging maakt hem juist weer anders dan die anderen. En zo breed dat ik het helaas niet erg goed op beeld heb gekregen. Toch maar posten hier... :wink: Geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

Deze was mij even ontgaan... Maar wat een prachtige waaiercake en het blauw maakt hem helemaal af!

En op de demo was deze ook echt breed en fel. Hierboven noemden we 'm al "agressief". Deze kan wat dat betreft behoorlijk de strijd aan met de Crackling Chry 2.0 en Crackling Fan 2.0. Allemaal zo rond de EUR 40-45 en met een stukje korting prima betaalbaar!

Hierbij mijn filmpje van deze vette nieuwe crackling waaiercake. Zoals hierboven al gezegd lekker agressief en vooral de blauwe toevoeging maakt hem juist weer anders dan die anderen. En zo breed dat ik het helaas niet erg goed op beeld heb gekregen. Toch maar posten hier... :wink: Geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

Fuuu jonge, wat een dikke staarten en HUGE effecten. Deze waaier schiet wel tamelijk laag, dat wel dan weer.

Dit filmpje geeft van alle andere filmpjes het beste weer wat je op straat terugkrijgt wanneer je deze waaier aanschaft. Van afstand gefilmd is altijd een beetje twijfelachtig wat effect omvang betreft.

Maar 45 euro voor amper 20 seconden, daar haal je (bijna) een halve cakebox voor.
Voor mij een twijfelgeval dus.

Deze gaat waarschijnlijk tegelijk met de Cracklingfan 2.0 in de finale! Deze voor €31.50 is het gokje waard!

Fuuu jonge, wat een dikke staarten en HUGE effecten. Deze waaier schiet wel tamelijk laag, dat wel dan weer.

Dit filmpje geeft van alle andere filmpjes het beste weer wat je op straat terugkrijgt wanneer je deze waaier aanschaft. Van afstand gefilmd is altijd een beetje twijfelachtig wat effect omvang betreft.

Maar 45 euro voor amper 20 seconden, daar haal je (bijna) een halve cakebox voor.
Voor mij een twijfelgeval dus.

Zie mijn eerdere reactie en die van Mavcovic, met korting goed te doen!! :wink:

nee deze valt misschien in tegenstelling tot de rest van het forum mij niet in de smaak .
Wat ik jammer vind is dat het blauw helemaal weg valt in de crackling .
beetje jammer vind ik dat .
maar goed het is maar net waar je voor gaat .
Wat misschien wel weer zou doen is hem combineren met een goud bak .
goud op de achtergrond en dit er als het ware midden in wat meer naar voren .
Zal wel lastig uitvoerbaar zijn denk ik .

nee deze valt misschien in tegenstelling tot de rest van het forum mij niet in de smaak .
Wat ik jammer vind is dat het blauw helemaal weg valt in de crackling .
beetje jammer vind ik dat .
maar goed het is maar net waar je voor gaat .
Wat misschien wel weer zou doen is hem combineren met een goud bak .
goud op de achtergrond en dit er als het ware midden in wat meer naar voren .
Zal wel lastig uitvoerbaar zijn denk ik .

Misschien ook tof om in plaats van blauwe sterren blauwe mines te doen, valt het minder weg en heb je toch het idee een beetje. Achja, ideeën genoeg! Zoals hij nu is, ook een leuke bak :)

Back
Bovenaan