gizmo75
VWC lid
Yep, deze zit officieel in het 2025-assortiment.Blijft dit setje in het assortiment? Leuke cakes konden goed meekomen om 0:00![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yep, deze zit officieel in het 2025-assortiment.Blijft dit setje in het assortiment? Leuke cakes konden goed meekomen om 0:00![]()
Deze konden meekomen met het 00.00 uur moment, dan werd er niet veel afgestoken zeker of ging het later los bij jou ?Blijft dit setje in het assortiment? Leuke cakes konden goed meekomen om 0:00![]()
Jawel hoor hier word zeker wel veel afgestoken in de wijk. Ik begin altijd eerst om 0:00 met de losse cakes daarna de compounds.Deze konden meekomen met het 00.00 uur moment, dan werd er niet veel afgestoken zeker of ging het later los bij jou ?
Jij bent geen fan van 20mm he?Deze konden meekomen met het 00.00 uur moment, dan werd er niet veel afgestoken zeker of ging het later los bij jou ?
Vind de Oerlikon wel leuk hoorJij bent geen fan van 20mm he?![]()
Dit soort dingen zijn vooral leuk voor in de avond, misschien ben je dan nog niet aangeschoten?Deze aan te raden voor 15,75? Heb ze vorig gehad maar lieten toen geen goede indruk achter (was zwaar aangeschoten dus weet niet meer precies)
Aangeschoten stoken dan ben je dom bezig....tik er dan nog een half kratje bij en je ziet alles dubbelDit soort dingen zijn vooral leuk voor in de avond, misschien ben je dan nog niet aangeschoten?
p.s. het is leuker als je nog wel weet wat je gestookt hebt en nog een stuk veiliger ook![]()
Ik liet ze afsteken door me neefje dus veilig zijn we welDit soort dingen zijn vooral leuk voor in de avond, misschien ben je dan nog niet aangeschoten?
p.s. het is leuker als je nog wel weet wat je gestookt hebt en nog een stuk veiliger ook![]()