Heavy legend Afterburn

Deze cake is mij helemaal nooit opgevallen, maar wat een mooi uitgewerkt ding zo zeg! Kwam hem net tegen voor een zeer aangename prijs. Even onthouden dus.

Deze cake is mij helemaal nooit opgevallen, maar wat een mooi uitgewerkt ding zo zeg! Kwam hem net tegen voor een zeer aangename prijs. Even onthouden dus.

De aangename prijs is het gevolg van het feit dat deze cake uit het assortiment is. Dus als je er nog van wil genieten pak 'm dan vooral mee bij winkels die nog wat restvoorraad hebben...

Gizmo75: weet jij toevallig ook welke Event boxen van Rubro ook uit de collectie gaan?
De aangename prijs is het gevolg van het feit dat deze cake uit het assortiment is. Dus als je er nog van wil genieten pak 'm dan vooral mee bij winkels die nog wat restvoorraad hebben...

Deze had ik dit jaar er ook bij. Weinig op aan te merken voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Leuke kleuren op het einde van de stroken goud.

Had deze cake gratis bij een bestelling en hij viel mij niet tegen. De willows waren weliswaar niet zo vet als op het filmpje van de importeur, maar desondanks was deze cake zijn € 0,00 wel waard :angel:

Blijven cakes met een goede en leuke uitwerking, echter zijn ze, ondanks de kartonnen voetjes zeer onstabiel. Van de 7 stuks vielen er hier drie om. Gelukkig zonder gevolgen. Ondanks de scherpe prijs schaf ik ze iig niet meer aan.

Back
Bovenaan