Heavy Legend 16

Zah hem een paar straten verderop voorbij komen. Blijft echt een topper van een budget cake vind ik. Salute's gaan flink hard inderdaad.

Ik had deze net als vorigjaar weer een karton. Waarvan 16 stuks in het finale project. Blijven mooie potjes en de salutes klappen er flink boven uit.

Had de Salutecake 2 ook maar durf te beweren dat de salutes uit de HL-16 hierbij in de buurt kwamen. Ik zou zeggen Rubro, maar hier maar een volledige knalversie van :)

Wat een dijk van een budgettopper is dit zeg! :droolthum Echt ongelooflijk goed. Op aanraden van emielos toch enkele meegenomen. De salutes knallen echt al het andere spul eruit. Veruit de hardste dreunen van de avond! Naja, illegale cakes als Salute Cake 1 en Piromax Titanium Salute niet meegerekend.
De sierboeketten met blauw en wit zijn trouwens ook echt prima. Wel opvallend was dat de salutes niet helemaal regelmatig in de cakes verdeeld zaten. De laatste vier schoten waren wel steeds salutes, maar verder zag ik ook eerder in de cakes wel eens verschillen in de volgorde van boeket en salute schoten.

Wat een dijk van een budgettopper is dit zeg! :droolthum Echt ongelooflijk goed. Op aanraden van emielos toch enkele meegenomen. De salutes knallen echt al het andere spul eruit. Veruit de hardste dreunen van de avond! Naja, illegale cakes als Salute Cake 1 en Piromax Titanium Salute niet meegerekend.
De sierboeketten met blauw en wit zijn trouwens ook echt prima. Wel opvallend was dat de salutes niet helemaal regelmatig in de cakes verdeeld zaten. De laatste vier schoten waren wel steeds salutes, maar verder zag ik ook eerder in de cakes wel eens verschillen in de volgorde van boeket en salute schoten.

knalde inderdaad veel beter dan aftershock color insanity
kortom heavy legend is een mooie variatie in sier en knal

Nou, de Aftershock Color Insanity knalde anders wel mijn Binkies eruit!
Maar de HL16 knalt nóg wat harder inderdaad :wink:

Klopt, ik had er ook een tussen zitten met 9 salutes 7 sier

Toen ik deze meekreeg dacht ik nog dat het wel erg klein was. Maar echt grootste uitwerkingen voor zo n kaliber

Is dit potje dan zo verbeterd dit jaar? Of is iedereen gewoon positief verrast hoe goed dit potje al jaren is? De salutes zijn inderdaad erg lekker, maar die kunnen echt totaal niet tippen aan de Salute cake 2, dat is iets te enthousiast.

Dus ik ben wel benieuwd of de 2017 versie dan zoveel beter is dan de jaren daarvoor.

Is dit potje dan zo verbeterd dit jaar? Of is iedereen gewoon positief verrast hoe goed dit potje al jaren is? De salutes zijn inderdaad erg lekker, maar die kunnen echt totaal niet tippen aan de Salute cake 2, dat is iets te enthousiast.

Dus ik ben wel benieuwd of de 2017 versie dan zoveel beter is dan de jaren daarvoor.

Vorig jaar en het jaar ervoor ook gehad en toen was die ook al zo goed. Alleen hij verbaasd gewoon weer op het moment dat je dat kleine potje aan steekt.

Ik heb ze vaker in de collectie maar nooit waren ze zo goed als dit jaar. Ben op de laatste verkoopdag nog even snel 12 bij wezen halen bij Riezebos haha

Laatst bewerkt:
Ik heb ze vaker in de collectie maar nooit earen ze zo goed als dit jaar. Ben op de laatste verkoopdag nog even snel 12 bij wezen halen bij Riezebos haha

Ze waren al goed, en dit jaar wel heel erg goed. Voor mijn beleving beter dan voorgaande batches.

Ik heb ze vaker in de collectie maar nooit earen ze zo goed als dit jaar. Ben op de laatste verkoopdag nog even snel 12 bij wezen halen bij Riezebos haha

Haha herkenbaar, jammer dat de winkels op de 31e niet open mochten. Ik wilde toen ook wel sommige producten nog gaan bijhalen, maar dat kon natuurlijk dit jaar niet.

Het leest zich wel goed weg dan, als de 2017 versie beter is dan de voorgaande versies. Jammer dat ze per zoveel in een karton gaan, je kan ze vaak voor een mooi prijsje al bij de freaksites krijgen. Maar een nog betere prijs is natuurlijk altijd leuker!

De salutes zijn inderdaad erg lekker, maar die kunnen echt totaal niet tippen aan de Salute cake 2, dat is iets te enthousiast.

Beide heb ik gehad. Het kan zijn dat de HL-16 wat lager knalde maar vond het verschil met de SC-2 niet bijzonder groot. In mijn beleving kwam de HL-16 aardig in de buurt.

Back
Bovenaan