Heavy Legend 16

Ik had er vorig jaar 2. Beiden knalden zich binnen een paar seconde leeg. Niet echt wat ik ervan had verwacht, terwijl het de jaren daarvoor telkens prima cakes waren. Was ik de enige die dat had?

Afgelopen jaar ook een karton van gehad, en is mij niet opgevallen eerlijk gezegd.

Ik heb het altijd al willen doen maar het komt er nooit van. Een karton van deze beukers tegelijk :) Ik ben benieuwd wie er zich dit jaar weer aan dit projectje waagt.

Ik heb het altijd al willen doen maar het komt er nooit van. Een karton van deze beukers tegelijk :) Ik ben benieuwd wie er zich dit jaar weer aan dit projectje waagt.

Vorig jaar gedaan en dit jaar weer. Afgelopen jaar niet gefilmd, dit jaar hopelijk wel. Maar een spektakel is het zeker, flink wat chaos.

Laatst bewerkt:
Klopt, zit elk jaar in meervoud in mijn collectie, los zijn ze goed, maar meestal schiet ik ze per 4 voor een 18:00 projectje.

Heel fijn potje dit! 2 jaar geleden schoten ze in 1 keer leeg maar nu zie je wel dat het een goede pot is, en vooral die laatste salutes knalden echt goed door

vorig jaar schoten deze salutes en sier door elkaar, ook geen finale meer. salutes blijven wel een stuk harder gaan dan de sier. bericht hierboven van dit jaar? lijkt het TI effect weg te zijn?

Ik heb de nieuwe productie van 2019 in de bunker zien staan. Er staat helaas wederom geen productiejaar op het artikel zelf; alleen op de buitendoos.
De nieuwe versie is te herkennen aan "scherpe hoeken" van het label.
Bij een oudere versie is het label rond de ronde buizen gebogen:

attachment.php

Maar de versie van dit jaar lijkt een soort kartonnetje om de tubes te hebben zitten, waardoor de hoeken scherp worden.
Heb ik het zo fatsoenlijk uitgelegd? :shy: Ik heb helaas geen foto van dit jaar.

Ik heb de nieuwe productie van 2019 in de bunker zien staan. Er staat helaas wederom geen productiejaar op het artikel zelf; alleen op de buitendoos.

attachment.php

Maar de versie van dit jaar lijkt een soort kartonnetje om de tubes te hebben zitten, waardoor de hoeken scherp worden.
Heb ik het zo fatsoenlijk uitgelegd? :shy: Ik heb helaas geen foto van dit jaar.

Thanks voor je uitleg! Deze hierboven zijn duidelijk 'niet hoekig' met het label dus zo herken je dan duidelijk het verschil tussen de 2019 versie of oudere versie's. Als iedereen nou even een review wilt geven na 1 januari welke versie er was geschoten en met welke prestatie, dan kan iedereen weer gretig inslaan tijdens de januari sales :)

attachment.php

Denk dat je bedoeld dat deze er nu net zo uitziet als bv de Dumbum 16?
040920191535481944dumbumvuurwerk.png

Back
Bovenaan