Heavy Legend 16

Blijft een geweldige cake voor een super prijsje. Al prefereer ik de heavy 25 boven deze maar dat is persoonlijk

Mee eens, al jaren een toppertje.

Vind de 25 juist minder, vond de boeketten kleiner en niet zo interessant wat dat betreft. (kan ook zijn omdat ik dol ben op blinker).

Over smaak valt niet te twisten, maar ik neem de HL16 vanwege de fijne salutes, deze zijn beter dan die van de HL25

Wat een super uitwerkingen komen uit dit schattige potje! Grote boeketten met blinkers die lang blijven hangen en harde salutes. Gecombineerd met de Aftershock Color Insanity. De salutes zijn van beide cakes ongeveer hetzelfde! Keiharde beukers dus.

Heb hem hier al meerdere keren in de buurt gezien. Goede boeketten en ook die ti-salutes blijven fijn! De 2018 versie heeft alleen wel de finale met normaal lont ipv qm, waardoor het 4 losse shots zijn.

Heb hem hier al meerdere keren in de buurt gezien. Goede boeketten en ook die ti-salutes blijven fijn! De 2018 versie heeft alleen wel de finale met normaal lont ipv qm, waardoor het 4 losse shots zijn.

Dat was al een paar jaar zo! Maar de salutes zijn nog hetzelfde gebleven gelukkig.

Bizar wat er uit dit kleine toppertje komt. Heerlijke cake met grote effecten en heerlijke salute's. Enorme topper vind ik.

Dit is nu echt de perfecte cake om tussen al je mooie spul door te stoken om lekker bezig te blijven. Verveeld gewoon nooit en die salutes joh... Bizar gewoon! Hier hadden ik en mn maten dit jaar een karton van, en dit wordt het eerste product dat ik ergens volgende week weer bestel per 24 :)

Heerlijke salutes weer. Jammer dat één van de twee slappe salutes had waar de burst even hard was als bij de blinkboeketten. Zal vast vlak voor of tijdens de VlijMiBo geproduceerd zijn.. Shit happens :)

Back
Bovenaan