Heavenly Willow [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
724_broekhoff_crown_heavently_willow_09_groot.gif

Artikel naam: Heavenly Willow
Effect: red comet to silver blink 2 shots V-shape: silver comets to dragon eggs
Netto kruit gewicht:
Aantal schoten: 8
Prijs: €7,95

Laatst bewerkt door een moderator:
is deze niet voorbij gekomen op de Broekhoff demo?
moontan heeft misschien een filmpje? :P

Ik heb er aan gedacht het filmpje van FPM te plaatsen, maar we kunnen net zo goed even op het filmpje van VWC wachten, die zal ook wel snel verschijnen denk ik :)
Vind het zelf een heel leuk budget potje :D

Ik heb er aan gedacht het filmpje van FPM te plaatsen, maar we kunnen net zo goed even op het filmpje van VWC wachten, die zal ook wel snel verschijnen denk ik :)
Vind het zelf een heel leuk budget potje :D

Heel goed Pyroguy, films zullen niet lang op zich laten wachten.!!!

Ik heb de film bij fpm zien staan. Een erg leuke cake voor 8 euro met een lekkere crackling finale. Zeker een aanradertje die ik zeker wil hebben :D

Beetje een rare benaming je zou verwachten dat er willow effecten eruit komt,terwijl er silver blink en dragon effects erin zit.

Laatst bewerkt:
Beetje een rare benaming terwijl er silver blink en dragon effects erin zit.

Ja inderdaad ik zie helemaal geen Willow effecten. Maar verder is dit een erg goede cake voor die prijs. De boeketten zijn erg groot en de effecten zijn ook erg mooi. Ook een goede finale. Ja dit cakeje wil ik graag wegstoken in de vooravond. :)

Ik dacht dat het bij de heavenly red al jammer was dat er op de 3 posten 2 tegelijk werden geschoten, maar bij deze is het nog erger.
Als ik goed tel worden er op alle 3 de posten 3 van deze tegelijk geschoten. Best jammer :(

Desondanks denk ik dat je voor die paar euro geen miskoop doet aan deze dingetjes.

Hier is mijn film van twee stuks Heavenly Willow, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

We hebben vanmiddag even wat nieuwe producten van Broekhoff getest. Alleen mijn camera heb ik nog niet goed onder controle. Welke stand kan je het beste filmen? Me oude camera deed alles automatisch maar deze focus is slecht op deze nieuwe cam.

Heavenly Willow:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zojuist gezien op een demo. voor het geld een erg leuk potje. kende het potje in eerste instantie niet en verwachte daarom ook willow effecten, maar het was vereweg van dat. verder mooie effecten voor het geld. alleen neem hem zelf niet omdat hij gewoon te kort/klein is.

EDIT: hier nog het filmpje van 2 stuks Heavenly Willow:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Vrijdag gezien bij van hommel in boxtel vond de boeketen mooier dan die van cyber space van lesli a 35 euro. Alleen jammer dat het zo kort potje is maar is wel leuk ding :)

wat een vlut ding, vond er echt niet veel aan en dat voor 7,95 had toch meer verwacht als je de grootte van de mortieren zag. hier een filmpje
+ YouTube Video

het is gelukkig wel een veilige cake, owja, mijn buurman vind alles mooi:P

Back
Bovenaan