Heaven Inside

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8001
Artikelnaam: Heaven Inside
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1100 gram
Aantal Schoten: 90 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Heaven Inside.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heel veel diverse effecten voor 90 schoten. Leuk in verschillende shapes. Zag hem net ook voorbij komen voor 90 en daarvoor zit het toch wel te kriebelen om mee te nemen.
Precies dat. Voor de eerder genoemde 140 zou ik hem zeker laten staan maar voor 90 wordt het erg aantrekkelijk.

De effecten, de opbouw, de shapes, de kleuren, ziet er allemaal top uit. En die falling leaves ben ik wel een fan van dus ik word al snel enthousiast als ik dat zie.

Ik ben er ook erg benieuwd naar, helaas kan ik niet bij de demo zijn dus ik zal tot o&n moeten wachten om hem live te zien. Maar met een beetje geluk krijgen we nog een paar goede filmpjes te zien de komende dagen.

Zeker weten dat dit met kooi is? Ziet er niet zo uit maar productfilm was qua effecten ook een 30mm beuker dus verwachting was misschien hoog. Hoe was deze als je er bij stond?

Maar ziet er nog best aardig uit, ook blij te zien dat fish en jellyfish goed lang brandend uit de verf komen.

Na demo wel zeker dat prijs te hoog is voor wat je krijgt. En dat als "entry brand"...

Ik vond dit een mooie gevarieerde bak. Die spinners waren echt goed incl. een mooi geluid. Wel zonde dat deze bak gedraaid stond en de shapes zo niet goed te zien zijn...

Back
Bovenaan