Heaven From Hell A+B

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1668+1669
Artikelnaam: HEAVEN FROM HELL deel A+B
Bruto Gewicht: 20000+29000 gram
Netto kruitgewicht: 2475+3765 gram
Aantal schoten: 200+300 schoten
Effectomschrijving: Loodzware evenementen deal! Een dubbele compound doos met 200 schoten in de actie met een triple compound doos 300 schoten, gekker dan dit wordt het niet.
Afmeting:
Max. tube diameter: 25MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/2 + 1/3
Adviesprijs: totaal (A+B) €499
Voorverkoopprijs: totaal (A+B) €399
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1668_1669_geisha_heaven_from_hell_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Joahh vette tempo bak. En toch nog mooie tijdsduur. Hiervan de film als gezien. Ook deze staat op de lijst.

lol, deze bak is heeft de vloek van de typo's.
200+200=500 :bonk:
Snap ook niet helemaal waarom je compounds van +/- 1300 gram zou maken voor zo'n grote bak maar zal vast een reden hebben

Wat een unit zeg. Wij hebben stukjes van deze box gezien tijdens een bezoek,die klapt er goed op los hoor. Best wat geld voor 1 artikel, maar zeker interesant.

Iemand heeft schermopname gemaakt.
Weet niet hoelang deze nog online zal staan dor er je voordeel mee.

ik vind hem eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder. bij 2.30 met die fluit vind ik nog wel aardig voor de rest is het een standaard bak waar niet echt iets aparts inzit

Veel schoten, middel kaliber en 12,5gram per schot.
Het filmpje tja het is vuurwerk maar wekt niet mijn interesse.

Nee illegaal vuurwerk mag natuurlijk niet volgens de Nederlandse regeltjes.:no:
Maar we noemen deze consumentenbak wel een combinatie van de Tears from heaven en de smile from hell en tears of hell.

Heaven from hell
:D:p lol ja het gebeurd vaker en ja dat vindt ik altijd wel humor.

Veel schoten, middel kaliber en 12,5gram per schot.
Het filmpje tja het is vuurwerk maar wekt niet mijn interesse.

Nee illegaal vuurwerk mag natuurlijk niet volgens de Nederlandse regeltjes.:no:
Maar we noemen deze consumentenbak wel een combinatie van de Tears from heaven en de smile from hell en tears of hell.

Heaven from hell
:D:p lol ja het gebeurd vaker en ja dat vindt ik altijd wel humor.
Het is gewoon een hele slimme zet wat vele importeurs doen de afgelopen jaren . Het terug dringen van de aanschaf en verkoop van illegaal vuurwerk. Wat ik zelf een goede zet vind . Oke het is geen cat3. Maar het is mooi spul . Had zelf afgelopen jaar ook de tournament box en de escape from hell. En die presteerde echt heel goed .

Vind hem obv het filmpje toch ietwat saai.
Maarja, groot en veel schoten zal vast goed verkopen.

Persoonlijk heb ik dan liever zo'n escape from hell zoals Vuurwerkduiven hierboven noemt en doe ik er wel een andere losse box bij.

Ik vind deze box wel prachtig. Goed tempo, best wat geweld en een top finale. Vind Mania 1 van de beste als het op grote bakken aankomt.

Back
Bovenaan