Headhunters

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 211
Artikelnaam: Headhunters
Netto Kruitgewicht: 30 gr per pijl
Effectomschrijving: 5 zeer diverse effecten verdeeld over 10 machtige pijlen. Zeer veel verschillende palmen in de kleuren groen, rood en goud. Grote willows en mooie sterren met stroboscoopeffect.
Richtprijs: €.29,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• 211 Headhunters.jpg
    211 Headhunters.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Zien er klein uit, zal wel niet veel bijzonders zijn verwacht ik zo. Misschien dat de prijs wel meevalt, zodat het een koopje waard kan zijn.

Leuke idee, passen bij het pakket "pyroshopper" :p (rotjes, grondbloemen, mat, (baby)pijlen, enz... .

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou mij niet verbazen als ze helemaal niet klein zijn zoals hierboven gezegd maar juist de concurrentie met de Light Year pijlen aan moeten gaan en dus een stuk groter zijn dan je zou denken. Vooral als ik kijk naar de omschrijving en de al dan niet toeval dat dat er volgens mij ook 5 x 2 zijn. Als dat zo is dan zal de prijs ook wat hoger ligger denk ik dan de € 15 die roobaaro noemt. We weten het binnenkort!

die 15 euro die roobaaro noemt is ook compleet uit de lucht gegrepen.
leuk dat er pijlen worden toegevoegd, dit jaar maar eens proberen.

@bluebear hoezo uit de lucht? ik zeg dat 15 (met een boven en onder grens mee gerekend van 5 dus max 20) een leuke prijs is gezien hoe ze eruit zien en in vergelijking met soort gelijke pakketten

Zou mij niet verbazen als ze helemaal niet klein zijn zoals hierboven gezegd maar juist de concurrentie met de Light Year pijlen aan moeten gaan en dus een stuk groter zijn dan je zou denken.

Ik heb het idee dat ze wel vrij klein zijn,als je kijkt naar verhouding stok & lontbeschermer. Maar ben bang dat we tot december moeten wachten(vitrine foto's).

Uuh Redthunder er bestaan ook grote lont beschermers.
Maar grote zecht niets..
Voor de 40gram die on NL gebruikt mag worden in de pijlen..
Heb je helemaal geen grote pijl nodig hoor!
dus alles kan!

Ik zeg niet dat mijn interpretatie de juiste is...
Alleen louter op de foto afgaande,lijkt mij dit formaatje" Fallshirm rakkete" ,weet je wel die forse parachutepijl. En haalt ie niet het formaat van de Light Years.
That's all...

Helaas heb ik ze niet zien staan/liggen in de showroom bij Lesli tijdens de Winkeliersdemo, of heb ik er overheen gekeken? Iemand anders die ze wel heeft gezien?

Dat zijn geen light year lol.. En die prijs klasse winnen ze dus ook niet..

Zeker niet gek, maar voor geen goud dat ik hier net zoveel voor dok als light Year..

1€-1.5€ per pijl had ik het toppers gevonden!

De cracklingpijlen zijn mooi, de rest valt een beetje tegen.
Zeker niet zo goed als de Light Year pijlen.

hier een foto van de dummy,
15doysh.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan