He [Ass.]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: DA106
Artikelnaam: He
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: Niet bekend
Effectomschrijving: Een box met 4 Multishots
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 64.95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er is maar weinig over te vinden, zelfde geld voor het assortiment Shou ...

Zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er is maar weinig over te vinden, zelfde geld voor het assortiment Shou ...

Ik vraag het mij ook af, maar dat er nogal weinig over te vinden is, is niet zo raar he? Die Diamond assortimenten hadden in het verleden een niet al te goede reputatie. Na negatieve verhalen of ervaringen zijn mensen dus terughoudend geworden wat betreft het aanschaffen van nieuwe Diamond assortimenten.

Kreeg dit pakket dit jaar gratis. De cake's hebben er een rap tempo in zitten al zeg ik het zelf.

Film:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

1 pot heb ik nog niet afgestoken daar zal nog een filmpje van komen..

Thanks voor de filmpjes! Mooie cakes, maar naar mijn mening voor 65 euro mij wat te duur....

Theking

Had ze dit jaar, er zat echt een behoorlijk rap tempo in! Als het je enige pakketje voor 12:00 is dan ben je om 12:01 weer binnen :cry:

Zo he wat een potten 3 van de 4 hadden niet hele hoge snelheid bij mij maar de laatste die ik afstak wel en dat was 10 seconde en dat was zo vet eigenlijk de donkerblauwe zijn 128 gram en de lichtblauwe zijn 170 gram

Heb dit assortiment ook mee genomen toen ik in de winkel stond.
Was echter wel een actie.
Vind het prima cake's voor in de voor avond met een heerlijk tempo.
Ik heb me hier perfect mee vermaakt.

Back
Bovenaan