HD Vuurwerkvideo's Steef-Kaboom

Ik ben sinds vorig jaar het vuurwerk gaan filmen, zowel shows als demo's en de jaarwisseling zelf. Al mijn filmpjes zet ik op mijn youtube kanaal:
http://www.youtube.com/user/Kaboom1555?feature=mhum
Alle filmpjes die ik nu maak komen in HD op youtube.
Ik gebruik een Sony-HDR-CX115e.

Ik zal geregeld filmpjes gaan posten dus ik zou zeggen: Abboneer :D

Groeten Stefan!

Hier een paar filmpjes(kleine impressie van wat er allemaal op mijn vuurwerkkanaal te vinden is!:D):
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Tip:
Koop voor de man die telkens zegt: pas op de pot kan omvallen een standaard.
Is die man ook helemaal gelukkig:p

Zijn leuke filmpjes Steef! Kwaliteit is zeker erg goed! Hoop dat je nog meer voor ons in petto hebt..... :wink:

Wat een schitterenden opnames Steef, ik denk dat je in het bezit bent van een wereld camera :D :wink:

Hier een update, 20 minuten Lelystad, tip: kijk in 1080 en alleen de laatste 5 minuten, de rest van de show was geen zak aan op wat mines na.

+ YouTube Video

En een hele mooie update (HD!):

+ YouTube Video

Er staan inmiddels 121 uploads op me kanaal! Dus als je zin in vuurwerk hebt bezoek me kanaal eens :D

Back
Bovenaan