|HD| Best of 2015 | Eindejaarvideo Hardcore0438

hardcore0438

VWC lid
Iets vroeger dan verwacht !
Bij deze de eindejaarsvideo van 2015 :-)
Gefilmd met de Canon XH A1 , Canon HF G10 en de GoPro hero 3 Black.

Opgenomen in Belgie, Spanje & Italie .
Dank aan Jorisman voor het beschikbaar stellen van de GoPro !

Wat een super film weer top kippenvel hier!:droolthum Geweldige hobby blijft het toch *pinkt een traan weg lol*:p

Deze ga ik later in de week eens bekijken, dat ga ik niet achter m'n laptopje doen, voor deze slinger ik de tv aan hoor! Ben benieuwd!

Super film die je daar in elkaar gefilmd, ge-edit en verwerkt hebt! Heb enorm genoten! Keep up the good work!!

Echt gaaf gedaan man. Daar zijn de nodige uurtjes editing werk in gaan zitten zo te zien. En wat een prachtige opnamen van die Farfalles bij 5:00 zeg! Met welke camera heb je die opgenomen? Het blauw komt echt heel mooi over :applause:

Jwtjuh :bye:

Echt gaaf gedaan man. Daar zijn de nodige uurtjes editing werk in gaan zitten zo te zien. En wat een prachtige opnamen van die Farfalles bij 5:00 zeg! Met welke camera heb je die opgenomen? Het blauw komt echt heel mooi over :applause:

Merci :-)

Die beelden op 5:00 zijn opgenomen met de Canon HF G10. Zijn bommen van Zio Piro , geschoten in San Severo !

Merci :-)

Die beelden op 5:00 zijn opgenomen met de Canon HF G10. Zijn bommen van Zio Piro , geschoten in San Severo !

Schitterend man, ik kan me herinneren dat ik jou wel eens eerder gevraagd had met welke camera je de beelden schoot. Blijft toch een toppertje hoor die HF G10!

Schitterend man, ik kan me herinneren dat ik jou wel eens eerder gevraagd had met welke camera je de beelden schoot. Blijft toch een toppertje hoor die HF G10!

O dat zou heel goed kunnen. Ik ben recent overgestapt op de Canon XH A1 trouwens, maar zal de HF G10 nog gebruiken voor de batterias !

4:44 , tijdens Merksem
5:59 tijdens Halloween
7:19 tijdens Merksem
9:23 tijdens merksem
Dat was het wel zo'n beetje, ik moet nog erg aan de camera wennen. Kijk anders eens de video's van Pyroworld, die zijn met dezelfde camera gefilmd :-) .

4:44 , tijdens Merksem
5:59 tijdens Halloween
7:19 tijdens Merksem
9:23 tijdens merksem
Dat was het wel zo'n beetje, ik moet nog erg aan de camera wennen. Kijk anders eens de video's van Pyroworld, die zijn met dezelfde camera gefilmd :-) .

Als ik de filmpjes van PyroWorld zo bekijk dan kun je best veel uit je nieuwe camera halen!
Ik zie dat je op je beelden last hebt van Motion Blur, niet dat ik er nou zo veel verstand van heb, maar je zou eens kunnen proberen om je shutter speed (sluitertijd dus) hoger te zetten. Als die (ik noem maar wat) nu bijvoorbeeld op 1/50 staat, zet 'm dan eens op bijvoorbeeld 1/250.

wat... hoe kan het dat ik deze nu pas zie? :shocked:
Geweldig materiaal, heel mooi gemonteerd met de muziek er onder!

Dankje man! :applause::biertje:

@Jwtjuh, ik zal binnekort nog eens verder experimenteren, de instellingen heb ik niet zelf uitgevonden moet ik er bij vermelden!
@ghost , thanks ! Heb hem begin december gepubliceerd dus wellicht dat je hem over het hoofd hebt gezien ahah !

Back
Bovenaan