HBL Fireworks - We Salute You

Dat van de salute was al bekend helaas en hadden ze al aangepast op de website, vond de fluit wel lekker en eerlijk is eerlijk de crackling ook best prima.
Alle 20mm gingen gewoon super goed. Topper The General en The Colonel. Alleen volgens mij zat er bij The Colonel dan weer geen Spinning tail. Maar burst meer dan goed

Mooi spul dit, heb de General 70 shots waaier overdag afgestoken komen flinke knallen vanaf net zoals de andere "Salute You" producten .

Ik had de "Colonel" tegelijk met de Argento Talos afgestoken maar er zaten helaas geen spinners in de Colonel, wel was de knal behoorlijk hard van deze cake en was het alsnog een mooie combinatie .

Geweldige Salute producten zijn dit zeg !! De 20 mm single shots zijn top, de 25 mm zijn helemaal geweldig. Ook de prijzen zijn zeer vriedelijk te noemen in vergelijking met wat er elders in Duitsland voor de single shots gevraagd wordt.
Mijn zoon had The Captain gekocht en ik had zelf nog The Colonel. Helaas geen spinners, maar gele tails met de bekende harde titanium salute.

Back
Bovenaan