HBL Fireworks - We Salute You

jejestilo074

VWC lid

The Major - 25 Shots - 25MM - I-Shape - We Salute You​

We-Salute-You---The-Major-3D-large.webp

The Colonel - 60 Shots - 20MM - I-Shape - We Salute You​

We-Salute-You----The-Colonel-3D-large.webp

The General - 70 Shots - 20MM - Fan Shape - We Salute You​

We-Salute-You---The-General-3D-large.webp

The Captain - 25 Shots - 20MM - I-Shape - We Salute You​

We-Salute-You--The-Captain-3D-large.webp

Titanium Salute (10pcs) - Single Shot - 20MM - We Salute You​

We-Salute-You---Titanium-Salute-20mm-3D-large.webp

Titanium Scream Salute (10pcs) - Single Shot - 25MM - We Salute You​

We-Salute-You---Titanium-Salute-25mm-3D-large.webp

Laatst bewerkt:
Vet idee voor een lijn zeg! Elk product ook mooi onderscheidend. Zonde dat zoiets voor NL importeurs niet echt meer mogelijk is...

Ere wie ere toekomt. Eindelijk een geweldig variërend aanbod aan salute cakes om een finale mee te bouwen. De salutes van Hublo schijnen (erg) goed te zijn. Ik vind alle varianten ook echt een meerwaarde hebben, spinners naar Ti-salute is gewoon heel dik. Ook de F-shape variant met de Glitter tails word ik echt heel blij van. De crackling mine past ook goed bij een salute cake voor de chaos en gelaagdheid van geluid: lancering, crackle en dan salute. Echt, mijn complimenten! Kleine aanvulling: een at once variant had het helemaal afgemaakt.

Laatst bewerkt:
Dit is toch wel een heel toffe lijn voor liefhebbers. Toch ben ik huiverig…
Te vaak ervaren dat salutes die het afgelopen jaar zo goed waren, het jaar erna 3x niets waren. Toegegeven: vaker in Nederlandse producten. Maar kwaliteitscontrole in China en winst marge optimalisatie spelen vaak een rol.

Petje af voor HBL om dit op de markt te brengen. Die spinners naar salutes… dik!

Dit is toch wel een heel toffe lijn voor liefhebbers. Toch ben ik huiverig…
Te vaak ervaren dat salutes die het afgelopen jaar zo goed waren, het jaar erna 3x niets waren. Toegegeven: vaker in Nederlandse producten. Maar kwaliteitscontrole in China en winst marge optimalisatie spelen vaak een rol.

Petje af voor HBL om dit op de markt te brengen. Die spinners naar salutes… dik!
Ajoh, gewoon per veel schieten. Die muur aan spinners is al indrukwekkend genoeg. Ik heb er 12 op de wensenlijst. Uitgaande van 2,08 kg per cake komt dat precies goed uit 😜.

Ajoh, gewoon per veel schieten. Die muur aan spinners is al indrukwekkend genoeg. Ik heb er 12 op de wensenlijst. Uitgaande van 2,08 kg per cake komt dat precies goed uit 😜.
Dat was vaak ook mijn oplossing. Maar loopt flink in de papieren om dan een net niet gewenst resultaat te krijgen. Heb zo al best wat kartonnen “weg geknald”.
1x netjes compensatie gekregen vanuit de importeur. Anderen keren gewoon “jammer”.

Dat was vaak ook mijn oplossing. Maar loopt flink in de papieren om dan een net niet gewenst resultaat te krijgen. Heb zo al best wat kartonnen “weg geknald”.
1x netjes compensatie gekregen vanuit de importeur. Anderen keren gewoon “jammer”.
Ja verder eens hoor. Maar daarom kies ik de spinner versie, iets meer zekerheid voor als de salutes wat zachter uitvallen. Dan heb ik toch het wow effect te pakken.

Back
Bovenaan