Havana Palm Tree

Via Groupon kan je deze voor €99,- aanschaffen. Is dit de moeite? Voor mij is 100 euro een groot deel van mijn budget dus ik twijfel toch wel of ik niet liever wat meer vuurwerk heb dan 1 grote knal bak.

Ik ken jouw volgens mij, als je wil kan ik je 1 voor je meenemen bij Vuurwerklandoutlet. Daar zijn ze 75,-

Heb deze dit jaar ook, was sterk aan het twijfelen uiteindelijk niet gedaan. maar omdat de winkelier te weinig 4 seasons geleverd heeft gekregen kreeg ik m alsnog mee als vervanger. mij hoor je niet klagen haha

Hij was erg mooi, ik hou van waaiers!

Naar mijn idee wel snel voorbij.

Nogmaals erg goed doorlont systeem, scheelt zoveel tijd.

Volgend jaar maar meer boxen kopen die net zo zijn qua doorlonten.

Had eigenlijk wat meer afstand moeten nemen om hem er beter erop te krijgen, maar goed, bij deze toch een filmpje

Nee precies, met het automatische doorlont systeem van Rubro is het eigenlijk niet nodig. Of je moet hem specifiek in een bepaalde volgorde willen schieten met ontstekers ofzo...

Nee precies, met het automatische doorlont systeem van Rubro is het eigenlijk niet nodig. Of je moet hem specifiek in een bepaalde volgorde willen schieten met ontstekers ofzo...
Dat, maar bedoelde nog meer dat de cakes erg veel op elkaar lijken, hele kleine verschillen slechts.
Heb je dat in de straat ook zo ervaren?

Als het goed is (zoals bij meerdere rubro boxen) zitten onderaan (waar de lont de tube in gaat) een stuk of 4 snellontjes. Misschien dat je die stukken tegen elkaar kan zetten. Ik had het even vast gemaakt met een ti-wrapje voor de zekerheid. En dat liep top

[HD geeft het beste beeld!]

Wat een gave box zeg! Mooie grote effecten en een harde burst! Staat bij mij dit jaar weer op het wensenlijstje!

Back
Bovenaan