Havana Collectie - 265 - Eye Catcher

Afcajax

VWC lid
Artikelnummer: 265
Naam: Eye Catcher
Prijs: 12,50
Aantal gram: 110 gram

Demo 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Gezien bij de demo van B&W vanavond.
Hele leuke cake met als effect: spinning tail naar blue peony.
En ook nog een voor een hele leuke prijs. (weet alleen niet meer hoeveel)

Patrick, bedankt voor de film.!!!!

Deze was voor mij de 2e topper van de avond. Ben ook de prijs even kwijt, maar ik weet nog wel dat ie onder de 10 €uro zit.

Zeer mooie en dikke spinning taisl naar blue peony.
Ik zeg: aanrader tot en met!

Jammer.... Ach ik kan ook niet álles onthouden :p.

Gelukkig dat jij het dan weer wel weet.
Desalniettemin nog steeds een hele dikke aanrader

7 shots of 8 ofzo?
Verder is dit het oude effect van de Crosette King (2007?), maar is de knal net zo oorverdovend?

Jammer.... Ach ik kan ook niet álles onthouden :p.

Gelukkig dat jij het dan weer wel weet.
Desalniettemin nog steeds een hele dikke aanrader

idd zo was eerst de crossette king en de golden glory is ook nog zo gweest.. verder was een paar jaar terug de gold rush er ook nog met dit effect. alleen deze is dus duideijk duurder als die andere allemaal.

idd zo was eerst de crossette king en de golden glory is ook nog zo gweest.. verder was een paar jaar terug de gold rush er ook nog met dit effect. alleen deze is dus duideijk duurder als die andere allemaal.

klopt , maar neemt niet weg , dat dit naar mijn mening iniedergeval 'n waanzinnige topper is die gegarandeerd in de collectie komt .
mischien dat 2 van deze wel samen met de daybreak van wolff het luchtruim mogen kiezen (tegelijk dus) .

Ik vind dit ook een erg leuk potje voor niet al te gek veel geld.
Mooie dikke spinning tails, goede burst en het blauw komt niet heel goed over op de film maar denk gezien de reacties dat dat wel goed zit!

http://star-fire.nl/productinfo/?id=27
Daar staan tevens films van de Golden Glory welke hetzelfde effect heeft gehad. Jaren 2001 en 2007. Een mooi effect maar wel een flinke prijsstijging als je het mij vraagt. De Golden Glory werd destijds voor 7 euro op de markt gezet en de Gold Rush werd later voor 9 euro verkocht.

Geweldig potje die het natuurlijk heeft vanwege de dikke spinning tails.
ALLEEN jammer nou dat ik weer nergens een dealer kan vinden waar men deze cake verkoopt.
Jammer dat ze dit effect niet gewoon in de crossette king hebben gedaan, want ik weet nog wel dat vele mensen juichten toen ze die cake in actie zagen.
Weer lekker bagger.

7 shots of 8 ofzo?
Verder is dit het oude effect van de Crosette King (2007?), maar is de knal net zo oorverdovend?

Lijkt heel veel op een Spinning Star omgelabeld naar de Havana cake
Wel knap gedaan
Ach je hoeft het wiel ook niet 2x uit te vinden

De Havana Collectie van B&W mag niet lijken op de Havana van Hardix
Deze effecten zijn totaal anders
Wel heel mooi spul

Maar een Outblast van Hardix is steeds 6 schoten en een kleine pauze
De Havana Outblast van B&W gaat gewoon in 1 keer.
Ook de waaier van Havana Hardix is style is een waaier van goud.
Dat zie je niet bij B&W.

In ieder geval viel me dat op tijdens de demo.....

:)

Wat ik destijds heb gehoord is dat de Havana collectie niet van B&W is maar van Hardix. Een van de dealers (of enkele) die zijn aangesloten bij B&W verkopen deze collectie en om die reden staat de collectie ook in de webshop van B&W.

Of het moet zijn dat er jaar zaken drastisch zijn veranderd. Tot die tijd houden wij op star-fire in ieder geval deze collectie buiten de deur. Voor zover mij bekend is het geen B&W collectie. De labels zijn overigens ook in een heel andere stijl als we van B&W gewend zijn.

Zouden de heren van Wagenvoort hier misschien iets mee van doen hebben?

Dat denk ik niet, want Wagenvoort heeft die collectie nog nooit in hun assortiment gehad. Of het moet dit jaar dan voor het eerst zijn, net zoals de Marijn die ze vorig jaar voor het eerst nieuw in hun collectie hadden.

Ik denk dat Koen van B&W ons even moet helpen, want ik dacht ook dat deze collectie toch echt van Hardix was.

Back
Bovenaan