Harry's vuurwerkhal Kampen, Zwolle, Workum

oke wie was dat henkgerits de zwollse vuurwerk gigant zeker
want die zit trouwens ook op de assendorperstraat .
hmmm ik denk dat ik morgen maar eens even door die straat heen rij
eens kijken wat ik dan tegen kom :)

ik hoorde iets van kevinsvuurwerk ofzo op de radio....zal dat het zijn?denk t wel

Vestiging Zwolle is sinds vorig jaar opgedoekt, zitten nu alleen nog in Kampen en Workum.

Vestiging open:
Kampen zaterdag 8 december vanaf 10:00 uur.
Workum zaterdag 15 december vanaf 10:00 uur.

De folder komt in de week na 5 december en ook zal dan de webshop open gaan.

Ben benieuwd wat deze zaak gaat verkopen dit jaar. Zullen zij restjes hardix verkopen, of ook al overstappen op vuurwerkmania? Zit bij mij om de hoek, dus ben benieuwd!!

Zag net op vuurwerkexpert dat Harry,s vuurwerkhal broekhoff is geworden naast vuurwerkmania,had ik niet verwacht maar kampen dronten is niet zo ver.

Opvallend kleine folder dit jaar met weinig keuze. Veel minder keuze dan vroeger.ook veel minder gratis vroeger een pakket nu een pot. Importeur af?

Folder

Folder

Opvallend kleine folder dit jaar met weinig keuze. Veel minder keuze dan vroeger.ook veel minder gratis vroeger een pakket nu een pot. Importeur af?

Harry's vuurwerkhal heeft juist weer meer producten in het assortiment. Alleen ze zetten niet meer alles in de folder. Je kunt alle producten vinden op de webshop. Staat ook altijd in de folder dat je meer producten kan vinden online.

Ze hebben de laatste 3 jaar flink uitgebreid met leveranciers:
- Vuurwerkmania
- Rubro vuurwerk
- Vuurwerktotaal
- Vuurwerkexpert (Broekhoff)
- Magnum vuurwerk

Harry's vuurwerkhal heeft juist weer meer producten in het assortiment. Alleen ze zetten niet meer alles in de folder. Je kunt alle producten vinden op de webshop. Staat ook altijd in de folder dat je meer producten kan vinden online.

Ze hebben de laatste 3 jaar flink uitgebreid met leveranciers:
- Vuurwerkmania
- Rubro vuurwerk
- Vuurwerktotaal
- Vuurwerkexpert (Broekhoff)
- Magnum vuurwerk
Weet jij toevallig ook of ze het hele assortiment van Magnum gaan voeren of een deel? Grote kans dat ik daar mijn magnumspul ophaal.

Ze gaan niet het hele assortiment van Magnum voeren maar wel de toppers uit de collectie.
Vanaf maandag 2 december gaat de webshop live.
Heel jammer dat jullie maandag open gaan na alle acties van oa Magnum en Broekhoff. Ik heb inmiddels mijn Magnum en Broekhoff spul ergens anders gehaald.

Jammer om te horen Willymeuf er komen namelijk hele dikke acties aan i.v.m. ons 40 jarige jubileum.
Wij hadden extra tijd nodig omdat wij de hele webshop vernieuwd hebben en wij dit jaar extra producten hebben ingekocht. Hopelijk zien we je nog tijdens de verkoopdagen ;)

Jammer om te horen Willymeuf er komen namelijk hele dikke acties aan i.v.m. ons 40 jarige jubileum.
Wij hadden extra tijd nodig omdat wij de hele webshop vernieuwd hebben en wij dit jaar extra producten hebben ingekocht. Hopelijk zien we je nog tijdens de verkoopdagen ;)
Ik kan mij volgens mij geen jaar voorstellen dat ik niet even langs ben geweest en ben dus ook benieuwd naar de acties! :wink: tot dan!

Back
Bovenaan