Hardstyle Box

Gigantische boeketten valt toch reuze mee? De sterren en blinkers komen door de mist beter naar voren, maar het is voor 30mm totaal niet indrukwekkend.

Gigantische boeketten valt toch reuze mee? De sterren en blinkers komen door de mist beter naar voren, maar het is voor 30mm totaal niet indrukwekkend.

Lastig op film te zien, maar deze box vond ik in de straat echt fantastisch! Giga boeketten en is mij zeer goed bevallen!

Mijn ervaringen met deze box zijn in ieder geval prima ook, ik zou zeggen dat het een regelrechte topper is en zou hem zo nog eens kopen. Zo te zien is de recente batch ook goed gebleven t.o.v. de 2016 editie.

Ben benieuwd! Heb je deze nog “los”? En heb je overigens een papieren versie van je schietlijst beschikbaar?

Heb deze cakes allemaal los geschoten helaas met wind.
Zal de video’s even opzoeken. Echt een fijne box als ik deze weer tegenkom koop ik deze weer.
Hier zie je cake 3.

Wat een fantastische bak op deze film, die kleuren en effectgrootte! Het 1e jaar gehad, maar presteerde toen bij lange na niet zó goed (wellicht nog vochtig?). Jammer idd dat hij niet meer verkrijgbaar is in het compoundtijdperk, maar VWT heeft gelukkig nog flink wat goede blokken staan.

Er staan er nog 4 op voorraad bij een shop in Assen.
Wel aan de prijzige kant maar ik vind de box dit nog zeker waard!
Zeker voor een topper dit nooit meer terug komt.

Back
Bovenaan