Hardcore helium

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 827
Artikelnaam: HARDCORE HELIUM
Bruto Gewicht: 10,53 kg
Netto Kruitgewicht:992gram
Aantal Schoten: 80 shots
Effectomschrijving: HARDCORE! Nieuw waaierblok gevuld met de meeste grote en kleurrijke effecten die er zijn! ONGEKEND SPEKTAKEL!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 40sec
Stijghoogte: 45meter
Adviesprijs: €149,99
Voorverkoopprijs: €149,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

827_hardcore_helium_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele dikke bak! Ben benieuwd naar de acieprijs, grote kans dat ie hier in de straat komt :thumbup:

12,5 gram per schot, hadden ze beter in 25 mm uit kunnen voeren, drukt ook de prijs.

Deze staat met stip op de lijst om in de gaten te houden. Tijdens ons bezoek hebben wij het filmpje mogen bekijken en ook heeft hij van de week op internet gestaan. Deze ziet er echt bruud uit.

Had het filmpje inderdaad al geplaatst, staat nu helaas weer op prive, maar wow wat een vette bak.
Deze komt er dit jaar zeker bij dankzij Vuurwerkcrew :)

Het uiterlijk, label en beschrijving spreken mij alleen al aan. Ook de film die de afgelopen week rondzwerfde op internet was veelbelovend. Benieuwd naar deze box, hopelijk wordt hij volgende week ook geschoten op de demo!

Als zo de reacties hier boven lees hoop ik echt dat die volgende week tijdens de demo geschoten word.

Zeer benieuwd naar dit blokje

Klopt het aantal schoten in de startpost eigenlijk wel, er staat 80, maar ik tel 90 tubes ?
Tevens mis ik in het filmpje een salvo uit het FS gedeelte, op het filmpje tel ik 4 salvo's, en in de doos zitten 5 rijen FS.

Toch 1 van zeldzame lichtpuntje gisteravond.
Grote boeketten verschillende schiet richtingen. In de straat heb je een lucht vol

Back
Bovenaan