Waar?Wie dacht dat niemand onder 365 zou duiken: deze bak kun je nu voor een Kanjer van een prijs halen! 103 Euro’s en 20 hele centen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar?Wie dacht dat niemand onder 365 zou duiken: deze bak kun je nu voor een Kanjer van een prijs halen! 103 Euro’s en 20 hele centen.
Vw kanjerWaar?
Blijf dat ik er 2 in mijn mandje gelegd heb! Hoop dat ie bij kanjer ook lekker aan het drogen is!!Staat lekker te drogen!
Besef dat de meeste mensen gewoon 149,- aftikken. Schrale troostAii pijnlijk... ik zie 103 en 90 euro hier voorbij komen. Heb 119 af moeten tikken(maar moest en zou em eindelijk eens hebben dit laatste jaar)
merk je niks meer van als je em aansteekt, ben je meteen alles vergeten.Aii pijnlijk... ik zie 103 en 90 euro hier voorbij komen. Heb 119 af moeten tikken(maar moest en zou em eindelijk eens hebben dit laatste jaar)
Badge 2025.. Hoe kan die daar al staan?Staat lekker te drogen!
Wellicht via KVK in Duitsland? Aan het Duitse kenteken te zien?Badge 2025.. Hoe kan die daar al staan?![]()
Wellicht via KVK in Duitsland? Aan het Duitse kenteken te zien?
Lekker man, heerlijke bakKlopt, staat in mn opslag in Duitsland.
En als het tegenvalt? Zitten we in zak en asKan je hem niet even testen?
Als ie nu gestookt wordt en het is dezelfde topper zullen heel wat mensen over de streep getrokken worden![]()
Dat is een gewaagde uitspraak!Haha, ik gooi wel ff een tikkie hier als die 110 oplevert gaat die de lucht in
VerkochtHaha, ik gooi wel ff een tikkie hier als die 110 oplevert gaat die de lucht in