Hardcore 4

Nee. Waarschijnlijk horen we dat pas de 28e in de winkel...

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar VuurwerkMania gaf hier wel duidelijk aan dat ze contact op zouden nemen dus kan me haast neit voorstellen dat ze het dan inderdaad pas de 28ste in de iwnkel zullen melden.

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar VuurwerkMania gaf hier wel duidelijk aan dat ze contact op zouden nemen dus kan me haast neit voorstellen dat ze het dan inderdaad pas de 28ste in de iwnkel zullen melden.

Inderdaad op pagina 1 vermelden ze nadrukkelijk:

Helaas hebben we afgelopen middag vanuit China vernomen dat dit artikel niet zal komen. Om deze reden hebben we de Hardcore 4 direct van de site verwijderd. Er zijn enkele bestellingen geplaatst waar dit artikel in zit. Natuurlijk zullen we binnenkort contact opnemen met deze bestellers.

dus verwacht het wel al te weten voro die tijd

Van vuurwerkmania zelf of van je dealer?

De mail komt vanuit ons en is naar alle bestellers verstuurd die de Hardcore 4 via Vuurwerkmania.nl hebben besteld. Heb jij de Hardcore 4 via onze site besteld maar geen mail in je Inbox ontvangen? Check dan even jouw SPAM-/Junk-/Reclame-folder waar onze mail helaas nog wel eens in terecht wil komen. Als dat het geval is markeer de mail dan even als betrouwbaar en voeg ons toe aan jouw lijst met contactpersonen zodat onze mail de volgende keer wel weer gewoon in je Inbox terecht komt.

Ook in de SPAM-/Junk-/Reclame-folder geen mail maar de Hardcore 4 wel via de officiële Vuurwerkmania-site bij ons besteld? Stuur dan even een mail naar [email protected] dan zoeken wij het even voor je uit.

Mocht je de Hardcore 4 rechtstreeks bij een Dealer hebben besteld, dus niet via één van de officiële Vuurwerkmania-websites, dan zul je contact met die Dealer op moeten nemen. Wij hebben daar immers geen zicht op.

En hier inmiddels ook het extra afhaalbewijs binnen. Prima geregeld dus! Om het helemaal af te maken zou een productvideo helemaal top zijn ;-)

Iemand dit kwartet afgelopen jaar nog gehad? Lijkt mij best grappig stookvoer, ondanks het vrij kleine kaliber. Verwacht er natuurlijk niet te veel van, maar zeker voor de prijs van net ietsje meer dan 2 Euro per cake... Kan niet echt tegenvallen zou ik zeggen. :)

Hele goeie cakes vanavond op de demo. Voor 2 tientjes de 4 stuks, dikke burst en meer dn prima spreiding.

Enige puntje van aandacht. Door de opbouw van de cakes (2 rijen van 5 shots) was er een flinke pauze tijdens het 'oversteken' van rij naar rij. Echt wel een seconde of 5. Dus hij weigert niet, dat hoort!

Voor 2 tientjes gewoon een mooi setje

Hele goeie cakes vanavond op de demo. Voor 2 tientjes de 4 stuks, dikke burst en meer dn prima spreiding.

Enige puntje van aandacht. Door de opbouw van de cakes (2 rijen van 5 shots) was er een flinke pauze tijdens het 'oversteken' van rij naar rij. Echt wel een seconde of 5. Dus hij weigert niet, dat hoort!

Voor 2 tientjes gewoon een mooi setje

Heb ze zelf ook geschoten. Voor een paar euro per potje prima spul. Inderdaad het minpuntje is de vertraging tussen de 5 schoten. Effecten kwamen bij mij lekker laag.

Deze set zit voor aankomend jaar 4 keer in mijn collectie, voor nog geen 2,50 per potje vind ik dit echt lekker stookvoer. Goede burst, redelijk gevuld met afwisseling en mooi aantal schoten voor zo'n kleine cake en prijs. Zeker een aanrader! Hierbij een eerste filmpje, zal als ze allemaal online staan alle 4 bij elkaar voegen voor de gehele set.

Deze had ik voor een euro of 2,10 per potje, echt een spotprijs.
Zoals meer klein kaliber potjes van Mania presteerde deze ook heel goed.
Ik heb er maar één op beeld staan, maar het geeft wel een representatief beeld voor deze set.

Back
Bovenaan