Happy night 120 {El Gato}

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: stern-3600

Artikelnaam: Happy night
Bruto Gewicht: 14 kg
Netto Kruitgewicht: 1282 gram
Aantal Schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 130

el-gato-compound.jpg

Laatst bewerkt:
Deze box werd geheel toevallig in Spanje afgestoken toen ik daar was. Een stel Spanjaarden hadden hem aangeschaft. Helaas stonden ze een stuk verderop, waardoor de box voor ons haaks geplaatst was. De fanshape komt daarom niet helemaal lekker uit de verf. Maar dat neemt niet weg dat het een erg lekker box is hoor! Grove boeketten. In Spanje kost dit apparaat echt een vermogen...gek genoeg is ie in Duitsland betaalbaarder.

In 1 van de video’s van pyrokreis heinberg is te zien dat deze box NEC 1282 is. Kan een mod de info updaten?

Wat voor mij eerst een box was waarvan ik vond die moet ik hebben. Is nou de door de filmpjes een box geworden van twijfel. Heb er nou een paar van gezien en vind de uitwerkingen een beetje slapjes als het het vergelijkt met het filmpje in de startpost.

Helaas stond de Happy Night bij mij verkeerd . Dus helaas ook niks van de waaier te zien op film. Maar wat een bak zeg!!:handsup:

En die van cam 2

Ik had deze meegekregen in plaats van de Cimelia van Argento super box, goede burst tussen de woningen
Nu had ik ook meerdere cakes van El Gato prima burst en spreiding dit jaar meer cakes van het merk El Gato.

Back
Bovenaan