Happiness [Uitloop 2023]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0310
Artikelnaam: Happiness
Netto kruitgewicht: 13 gram
Aantal schoten: 4 schoten
Effectomschrijving: Sterrenvulkaan
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 48/4
Adviesprijs: € 2,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0310-happiness_resultaat.jpg

Laatst bewerkt:
Mwah, ik vond ze niet zo. Gooit zich praktisch in één keer leeg. Vraag me dan toch af waarom dit soort producten dan niet gewoon 7,5 gram bevatten. Als de tijdsduur wat langer zou zijn zouden het echt prima fonteintjes zijn.

Heel vroeger waren dit echt hele acceptabele fonteintjes met een mooie verrassing. Daarvoor waren twee echte “kippenscheetjes” toegevoegd als eindsalvo. Pure nostalgie!

De bedenker van de originele Happiness zou in huilen uitbarsten na het zien van het bovenstaande filmpje. Jarenlang favoriet geweest,de grote en kleine variant.

Heel vroeger waren dit echt hele acceptabele fonteintjes met een mooie verrassing. Daarvoor waren twee echte “kippenscheetjes” toegevoegd als eindsalvo. Pure nostalgie!

Vroegah waren dit idd heerlijke fonteintjes met eerst een fontein daarna een schelle fluit met op het eind een salvo van meerdere rotjes met flash. Zou niet zo moeilijk moeten zijn om dit weer terug te brengen naar het origineel.

Laatst bewerkt:
De Happpiness op dit filmpje heb ik eind vorig jaar nog in de winkel gekocht. Vind deze wel heel goed:

Laatst bewerkt:
De Happpiness op dit filmpje heb ik eind vorig jaar nog in de winkel gekocht. Vind deze wel heel goed:

Deze zijn idd een stuk beter dan de gemiddelde Happinessen van tegenwoordig. Maar ze kunnen nog steeds niet tippen aan het origineel van vroegah.

Moet eerlijk zeggen dat degene die ik had dan van een maandagochtend productie waren. Vond ze niet best. Was alleen een fontein, zonder crackling of wat dan ook. Bovenstaande is dan wel ok idd.

Deze van VuurwerkTotaal deden het super! Goede fluit en een super crackling mine van een meter of 2 hoog.

Van Broekhoff vond ik wel een heel stuk minder.

Mwah, ik vond ze niet zo. Gooit zich praktisch in één keer leeg. Vraag me dan toch af waarom dit soort producten dan niet gewoon 7,5 gram bevatten. Als de tijdsduur wat langer zou zijn zouden het echt prima fonteintjes zijn.

Dit kun je toch niet verkopen wat een afgang afkeuren die handel slappe meuk

Back
Bovenaan