HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop ook niets maar ik mag toch wel lachen om de streken van een koopman. Vergelijk deze situatie even met Mega Vuurwerk Leeuwarden, Vuurwerk Outlet en andere.

En ook daar waren ze in rap tempo uitverkocht en waren mensen ook teleurgesteld...Gewoon wachten weer tot ze komen! Maar wees blij met de acties mensen!!

Geloof ook best dat heel veel mensen gewoon wat boxen in hun winkelwagentje hebben gezet die niet eens iets bestellen hier, puur om mensen te trollen. Hou dus gewoon de shop in de gaten komende 2 uur en er zullen genoeg mooie boxen vrijkomen, was vorig jaar ook het geval.

Kreeg elke keer bad gateway. Wat een gekkenhuis ik heb geen transbomber of crash box weten te bemachtigen. Toch nog wat leuke dingen hoop dat ze de site nog een paar keer aanvullen.:rolleyes:

Ghost Protocol
Heavy Legend 36's
Werewolf
The Fugazi
SECRET CAKE
Sinister 2.0
Killer Instinct
Spider King
Ready to Rumble
Gipsy Water
Fall Out
Scar
Rebel
Gravity
Buurt Assortiment
Mayhem Box

HMMMM Heb geld maar geen vuurwerk! :)

Pijnacker gaat weer snellll....

Snel is niet het juiste woord, het gaat als een raket. Ik heb niets lolll en alle boxen zijn gewoon weg ( winkelwagentje )
Ben benieuwd hoeveel er straks weer terug komt als mensen hun winkelwagentje niet compleet nemen :angel:
Black Friday bij Haokan :bonk:

Zo! Mijn bestelling is gedaan.. Dit keer gaan we naar Roosendaal!
3x Heavy Legend 16's
1x Gravity
1x Transbomber 144's
3x Chrash Box 100's
1x Zena Pro Torch
3x Sky Explosion

Bedankt Jo!

3 personen hebben de winkelwagens extreem gevuld en daarom zijn veel producten niet te zien nu het gaat hier om een paar kinderachtige personen
de spullen komen straks weer terug in de shop

En ook daar waren ze in rap tempo uitverkocht en waren mensen ook teleurgesteld...Gewoon wachten weer tot ze komen! Maar wees blij met de acties mensen!!

Veel minder rap tempo. Site doet het gewoon. prijzen zijn beter en er staan nu nog producten op voor een betere prijs die bij haokan al uitverkocht zijn. Neem het buurtassortiment. In Leeuwarden 15e goedkoper en staat er nog steeds in.

Er is zoveel weg of gereserveerd dat ik niet aan het minimale bedrag van 75 euro kom, what a joke ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan