HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jo, jij zei een goed gevulde webshop. Hoe kan je dat nou zeggen met 6 transbombers er in bijv.
Best waardeloos dit

En iedereen trapt er toch weer in. Gewoon een paar transbombers inkopen, daar de prijs van laten zien. Iedereen wordt gek. Transbombers zo uitverkocht en dan hoopt Jo dat jij wat anders koopt dat helemaal niet zo goedkoop is. 28 december 4 uur in de rij. Veel geluk allemaal.

Maar Jo kun je de hoge prijzen voor de kleinere spulletjes verklaren? Dit klopt toch niet helemaal. Shocks die je normaal voor 1 euro per pakje koopt bij een lokale (rubro prijzen hanterende) winkel kosten hier 1,65.

En iedereen trapt er toch weer in. Gewoon een paar transbombers inkopen, daar de prijs van laten zien. Iedereen wordt gek. Transbombers zo uitverkocht en dan hoopt Jo dat jij wat anders koopt dat helemaal niet zo goedkoop is. 28 december 4 uur in de rij. Veel geluk allemaal.

Vrees idd dat we het dit jaar zonder haokan gaan doen

je punt was al lang duidelijk.....zoveel transbomber zullen er echt niet overal beschikbaar zijn geweest....en je hoeft niks te kopen hé....

Is het een voorbij gaan er weer mensen over het andere klagen. Serieus... wees blij dat ze dit doen. Het is jammer als je ergens naast grijpt maar that's life. Af en toe zitten er hier toch wat flinke azijnzeikers op het forum.

Als je er zo reclame voor maakt dan ga ik er van uit dat je ofwel genoeg hebt staan dan wel nu bestellingen opneemt en die bij rubro gaat bestellen. Niet met 6 items mensen gek maken.

je punt was al lang duidelijk.....zoveel transbomber zullen er echt niet overal beschikbaar zijn geweest....en je hoeft niks te kopen hé....

Ik koop ook niets maar ik mag toch wel lachen om de streken van een koopman. Vergelijk deze situatie even met Mega Vuurwerk Leeuwarden, Vuurwerk Outlet en andere.

Het product wat ik niet kon vinden stond er ineens tussen dus die gelijk in het mandje gezet. Crashbox transbombers mayhem cake direct weg :S best balen.. in de toekomst nog even die combi deals afwachten.

Hangen er nog wat boxen in de winkelmandjes? Transbomber? Crashbox? Mayhem box? Wat Chry's? Niet eens 100% van onze lijst te pakken kunnen krijgen dankzij alle foutmeldingen. Evenals vorig jaar...

aaah balenn! een transbomber en een blue circle weten te bemachtigen. Wil ik afrekenen foetsie bestelling... weer opnieuw beginnen met f5 zucht...

Laatst bewerkt:
Ook naast de pot gepist wat betreft de Transbomber en Crash Box. Nu maar hopen dat de 2017 versies net zo goed worden, heb er vertrouwen in!

Wat een gekkenhuis, maar de Zena #1 en it's mine zijn binnen.

Nice! Weet je toevallig hoeveel It's mines er stonden? Wilde die ook heel graag bestellen maar stond helaas niet bij vestiging Roosendaal in de shop:cry:

Gelukkig wel een Transbomber, Crash box en een buurtassortiment weten te bemachtigen.:p

Ik heb een crash box en buurtassortiment in m'n winkelmandje (Oisterwijk) maar kan hem niet afrekenen via m'n telefoon. Gooi ze om 19.35 uit m'n winkelmandje voor de liefhebber haha :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan