HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verbaast me wel, dit uitleverdrama. Het aanbod van Haokan Pijnacker is het hele jaar zo statisch als wat geweest. Nauwelijks nieuwe producten, alles werd door het jaar heen alleen maar duurder en totaal geen speciale acties na de opening in januari, die overigens ook niet bepaald soepel liep. Bestellingen uit de voorverkoop hadden bij wijze van spreken een maand geleden al klaar kunnen staan. Kwestie van slechte organisatie. Als je dit vergelijkt met de andere freak-winkels... oeioei. Ik hoop voor iedereen die nog naar Pijnacker moet, dat ze hun zaakjes morgen en overmorgen wel voor elkaar hebben. Succes allemaal!

Heb net Jo aan de lijn gehad van Haokan.
Het probleem ligt blijkbaar dieper volgens de duitse regelgeving mag er niet een transport gedaan worden in dichte mist.
Diverse leveringen zijn hier de dupe van.
Afwachten dan maar

Ik denk ga even me cakeboxen openmaken.

Zie ik opeens dit op me Freestyle 100's :shocked:

fms9c1.jpg

Jullie snappen zeker wel dat ik even niet goed werd :bonk:

Maar de cakes voelen normaal aan kwa gewicht dus zo dummy zal die wel niet zijn :p

Dit had ik steenbergen met een cakje

Het probleem ligt blijkbaar dieper volgens de duitse regelgeving mag er niet een transport gedaan worden in dichte mist.
Afwachten dan maar

ow nou gaan we het krijgen :rolleyes:

zeer dichte mist op de weg van duitsland naar pijnacker, maar dan ook echt alleen daar denk ik dan :wink:

Afwachten dan maar

Dit weet je al eerder waarom dan geen belletje en dat naar buiten toe communiceren.

Nou... Normaal maak ik een lang verhaal maar bij mij is de kracht er nu wel vanaf...

Samen met een maat bestelling om 12:30 en om 13:00. Ik was iets te vroeg en die maat op tijd. Al met al het volgende:

1. 5 uur gewacht
2. 3 gesprekken met de verantwoordelijke voor de vestiging.
3. Gesprek met de dame van de zogenaamde " klantenservice " die me vertelde dan mag u een klacht aanmaken meneer waarop ik lachte en ze vroeg heeft u dit al eerder gedaan meneer?
4. Er waren gasten die verteld werden om na 3 uur terug te komen na 4 uur terug kwamen en vervolgens te horen kregen kom over 2 uur maar weer terug dan is die wel klaar.
5. Na iets meer als 4 uur ging het voor mij te ver en heb ik vriendelijk aangeboden als ik nog langer moest wachtten ik hem zelf wou inpakken, waarop mij werd verteld meneer u kunt ook u geld terug krijgen dat heeft u dan 10 januari...

Vervolgens me bestelling gekregen en ik was het zo zat dat ik de bestelling niet gecontroleerd heb, bij thuiskomst het lijstje erbij gepakt en 2 cake's zaten er gewoon niet bij...

Jo het regent klachten maar wat kan ik hieraan doen? Tevens wil ik wel nog even benadrukken dat het personeel een dikke + verdient. Personeel wat aan een stuk door werkt ik zal de tijden maar niet noemen... Zweet in de naad en doorgaat tot het gaatje!

Tevens Jo heb je ongetwijfeld genoeg ervaring in de verkoopdagen! Waar mensen werken worden fouten gemaakt maar dienen er ook oplossingen te komen en weggezet worden met een flutantwoord daar pas ik voor want Haokan is toch echt een topzaak. Als het nodig is en je hulp nodig hebt met betrek tot productie technische verbetering voor het personeel wil ik daar graag in helpen ik heb jaren ervaring hierin om verbeterslagen te realiseren.

M.v.g.

zo als ik dit allemaal lees flapperen mijn oren.
wij zijn gisterenavond om 23.30uur geweest vanwege de grote bestelling die we hadden.
was perfect geregeld...koffie en we konden alles controleren en om 12uur precies de deur uitlopen was een prima service.....

Was hier om 13:00 voor mijn bestelling van 14:00 , nou even wachten is het 16:00 uur en toen ja geef je bon maar even mee , inmiddels was het 19:30 nog niks . Ik weer even vragen ... nergens te vinden we printen hem opnieuw .. niks te eten helaas ,, ja nog 15min oke en toen kwam het . Nee meneer morgen nogmaals proberen aub ...

Oke geld terug ? Ja kan meneer half januari wordt het dan gestort .. ja doei! Dus nu maar morgen ochtend om 7 uur voor de deur staan denk ik

Het grote probleem is ook dat ze puur en alleen op tijdvakken de bonnen maken en aangezien te al achter liepen stond er zomaar 50 man in dat hokkie . De oplossing was simpel in de rijs staan en bonnen aanpakken en die dan maar gaan maken dan weten mensen dat ze worden geholpen , nu ben ik 2 keer heen en terug gereden voor jo met de korte achternaam

Afwachten dan maar

Als dat al waar is, dan heeft het hele land daar toch last van? En dan nog, stel dat het waar is dan:

1. geen gelijkwaardige vervangers krijgt
2. geen compensatie voor minimaal 4 uur wachten
3. geen broodje, drankje niets tijdens die 4 uur wachten
4. je klanten geen uitleg geeft

Dat ligt allemaal aan jezelf en is je eigen keuze, daar kan je als ondernemer niemand de schuld van geven. Dan denk je volgens mij gewoon, "wat kan mij t schelen, die mensen hebben al betaald en wachten toch wel dus waarom zie ik iets voor ze doen"

Vandaag in Roosendaal geweest. Prima geholpen stond binnen 10 minuten weer buiten. Ook goed dat ze daar met tijd vakken werken, dit voorkomt opstoppingen. Ook aardig personeel, volgend jaar kom ik zeker terug.

En iets anders, om half 8 wisten ze al dat ze de shit in gingen. Hoe moeilijk is het om iedereen een mailtje te sturen met "kom maar 4 uur later"?

Bestelling om 10:00 proberen op te halen, wachttijd toen al bijna 2.5 uur. Rond kwart over 4 weer aanwezig, maar duurde tot 6 uur voordat ik uberhaupt geholpen werd. Waren bezig met uitladen, ik had geen zin meer om te wachten dus maar gezegd dat ze me konden bellen.

Nu is het ongeveer 1.5 uur later en nog niks gehoord vanuit haokan.. Schiet niet echt op. Alle lof voor het personeel, vooral degene die de bestellingen uitdeelt. Stress is duidelijk te zien maar blijft er toch best koel onder. Organisatie zal vast en zeker een goeie reflectie moeten maken en dit volgend jaar voorkomen. Fouten zijn menselijk en dan is onder andere dit het resultaat.

Daarintegen vind ik wel dat er met bijvoorbeeld oplossingen moet worden gekomen, deel wat eten/drinken uit en zorg als een kleine vergoeding voor bijvoorbeeld een klein pakketje. Laat mensen wachten in de showroom. Zorg voor goeie communicatie achter je toonbanken in plaats van scheve gezichten naar elkaar toe (dit onder andere zag er een beetje onprofessioneel uit).

Genoeg leerpunten voor volgend jaar ;)

*Update om 19:55 is mijn bestelling verplaatst naar 30 december 12:15

Vanochtend een bestelling om half 7 hier opgehaald en dat was een wachttijd van een uur.
Best pissig maar als ik lees hoe het hier daarna er aan toe is gegaan nog redelijk mazzel gehad met een uur en een complete bestelling.
Haokan mag wel goed bij zichzelf te rade gaan hoe verder de komende dagen en volgende jaren.
En wat mij opvalt in het hele verhaal.
Waar zijn de eigenaren? Als Jo in Oisterwijk is en het loopt daar allemaal op rolletjes zorg je toch als eigenaar dat je in Pijnacker komt lijkt mij

Kort samengevat: Allereerst verdient het personeel een dikke pluim, want die gunden zichzelf geen pauze en lieten hun pizza's gewoon koud worden! Maar: 6,5 uur gewacht. 6,5 uur.... Helaas maar 2x It's Mine i.p.v. 6x. Helaas geen Secret Box. Helaas geen Mayhem Box. Deze dingen allemaal besteld 11 maanden geleden. Geen gelijkwaardige vervangers. Vreselijke ervaring dus! Wel een hoop crewleden ontmoet, dat is dan ook nog een positief dingetje!

En een hele dag weggegooid...

Kort samengevat: Allereerst verdient het personeel een dikke pluim, want die gunden zichzelf geen pauze en lieten hun pizza's gewoon koud worden! Maar: 6,5 uur gewacht. 6,5 uur.... Helaas maar 2x It's Mine i.p.v. 6x. Helaas geen Secret Box. Helaas geen Mayhem Box. Deze dingen allemaal besteld 11 maanden geleden. Geen gelijkwaardige vervangers. Vreselijke ervaring dus! Wel een hoop crewleden ontmoet, dat is dan ook nog een positief dingetje!

En een hele dag weggegooid...

Dus je hebt na al die tijd niet eens je hele bestelling. Gelukkig hadden wij dat wel. Maar het was gezellig. Met alles inkleuren en vliegtuigjes bouwen

Vanochtend een bestelling om half 7 hier opgehaald en dat was een wachttijd van een uur.
Best pissig maar als ik lees hoe het hier daarna er aan toe is gegaan nog redelijk mazzel gehad met een uur en een complete bestelling.
Haokan mag wel goed bij zichzelf te rade gaan hoe verder de komende dagen en volgende jaren.
En wat mij opvalt in het hele verhaal.
Waar zijn de eigenaren? Als Jo in Oisterwijk is en het loopt daar allemaal op rolletjes zorg je toch als eigenaar dat je in Pijnacker komt lijkt mij

Jo was wel in Pijnacker (geweest?) maar denk snel met zijn staart tussen zijn benen vertrokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan