HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
En om het nog mooier te maken, mijn Sick Six 6 box bestaat uit A, B, C, C, E en F. Doos is open geweest voordat ik hem kreeg (losse plakbandjes). Graag wil ik hiervoor een goede met D er ook in, zonder extra kosten te maken. Dat betekend ook geem benzine. Heb al genoeg gedaan voor Haokan met wachten.

Wat belachelijk slecht dit zeg. Dat kun je toch gewoon niet maken, mensen 5+ uur laten wachten? Denk dat ze een hoop klanten kwijt zijn na vandaag.

Ben benieuwd naar wat hun oplossing zal zijn.

Dan maar minder winst, maar wel je klanten behouden.
Beste reclame die je kan maken"nou het was een bende" maar wel goed gecompenseerd.

vermoed dat het verkeerd gaat met voorbestellingen en verkopen. Had vuurwerk4all ook jaren geleden.

Gooi even de shop dicht en werk je wachtende klanten af. En bied ze een wachtruimte boven aan met een bak koffie en haal bij de appie gevulde koeken.

Even in het verleden gekeken om te ontdekken wat er mis is gegaan, deze post was van december 2013. De lessen uit het verleden zijn blijkbaar nog niet geleerd..kortom sneeuwbal effect.

Net terug uit de winkel en nog even de berichten gelezen
ik ben het er mee eens dat we zeker volgend jaar veel verbeteringen moeten doorvoeren
Het is voor ons zeker zo frustrerend dat niet alles gesmeerd loopt.
het begon met de GOE gelukkig hebben we dat volgens mij met iedereen goed opgelost.
Maar het grootste probleem is dat als de aanvoer naar ons toe wat voor ons gereserveerd was niet geleverd kan worden dat er dan van het begin af aan dingen niet meer in de hand zijn te houden. de handeling per persoon gaat veel te lang duren voor het oplossen van missende producten de rij van wachtende mensen wordt steeds langer we moeten sneller andere producten gaan toevoegen die misschien al weer voor anderen gereserveerd waren en zo krijg je een sneeuwbal effect die niet meer in te lopen is en er is ook geen tijd meer om aanpassingen te maken in het voorraadsysteem met als gevolg dat het probleem steeds groter wordt. vervolgens wordt de aanvoer frequentie verhoogd maar als bij de leveringen nog steeds niet de juiste producten zitten blijft het probleem maar doorgroeien. Hoe dat we dit volgend jaar kunnen voorkomen wordt het grootste punt van aandacht volgend jaar.
en dan de new moon ook iets waar we niet op zaten te wachten 15 stuks minder geleverd terwijl hij uitverkocht is morgen zullen we weer wat mensen moeten teleurstellen.
We hadden hemzelf ook graag geschoten morgenavond maar die van onszelf zijn terug de voorraad in gegaan.
gelukkig is voor de meeste alles goed gegaan afgelopen 2 verkoopdagen maar begrijpelijk krijgen we boze emailtjes en dat is ook terecht.
Morgen of beter gezegd straks zullen we weer aanpassingen moeten maken in verschillende bestellingen waar we ook tegen opzien we proberen het voor iedereen zo goed mogelijk op te lossen.

vermoed dat het verkeerd gaat met voorbestellingen en verkopen. Had vuurwerk4all ook jaren geleden.

Gooi even de shop dicht en werk je wachtende klanten af. En bied ze een wachtruimte boven aan met een bak koffie en haal bij de appie gevulde koeken.

Dat hebben ze gedaan, tegen 1'en geloof ik. Veel te laat dus als je al vanaf 8 uur problemen hebt.

Nou vanmorgen vroeg kwamen de producten van mijn bestelling 1 voor 1 naar de balie toe, dus als ze de hele dag de complete bestelling van klanten eerst nog moeten gaan verzamelen loopt de tijd wel snel op natuurlijk.

Hulde voor de mensen die tot 6uur wachttijd hadden, bizar :shocked:

Inderdaad hulde aan de personen die wachten.

En laat je ophaaldag en oudejaarsdag daardoor niet beïnvloeden. Vooral niet door iemand anders. Het is wellicht makkelijk voor mij om het te zeggen. Maar volg het wel constant leef ook mee met al die wachtende.

Een compensatie is wel het minst wat ze kunnen doen

Wat een zaak 4uur moeten wachten, mensen die hun bestellijst geven en direct worden geholpen... dan krijg je te horen kom over 2uur terug kom je terug kan je nog eens 2uur wachten!! Super slecht geregeld allemaal geen compensatie voor het wachten.. je kan je geld terugkrijgen maar dan word het pas 10januari overgemaakr:bonk:

Ik kwam om de afgesproken tijd 12:00 werd uit eindelijk 15:00 toen 17:00.
Maar zou gebeld worden als het klaar stond maar gaat hem vandaag niet meer worden :(

Het beste is om daar te wachten blijven pushen dan halen ze vanzelf je bestellijst er tussen uit en word je geholpen.

Ik kwam om de afgesproken tijd 12:00 werd uit eindelijk 15:00 toen 17:00.
Maar zou gebeld worden als het klaar stond maar gaat hem vandaag niet meer worden :(

Dat is klote man,
zou toch wel nice zijn als ze dan even zouden bellen hoe of wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan