HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja. Na 5,5 heb je het dan EINDELIJK klaar. Allereerst regelrechte schande natuurlijk. Daar is geen discussie over. Geen communicatie, geen uitleg, geen compensatie. Niets, nada.
Dan ontbreekt er een Secret Box a €19,95 (in de vroeger verkoop; huidige prijs zou veel hoger hebben gelegen) en mag je of geld terughalen of een vervanger zoeken. Nou, Killer Crosette en de Bazooka candle is wel leuk. 32,50. Is wat ruim genomen natuurlijk, maar goed. Kon niet, maximaal €20. Die €12,50 extra kon niet, voor 5,5 uur wachten. Flikker op joh. Ik ben klaar met Haokan.

Ik eis van Jo dan ook een verdomd goede verklaring, en nog een passende compensatie. Dit heeft met oudejaarsgevoel echt goed verpest.

Leuk idd nu je geld terug vragen,, dan heb je 400 euro in je zak, ga je naar een andere zaak kun je misschien 1/3 van je bestelling voor terug kopen :p
Ik heb er wel even over getwijfeld, maar wou deze goedkope spulletjes toch graag hebben

Goede reclame dit :p
Ik had waarschijnlijk mijn geld terug gevraagd en weggegaan.
5 winkels geweest nu en nergens langer dan 15 minuten gestaan, sommige zelfs naar binnen en weer weg.

Tsja. Na 5,5 heb je het dan EINDELIJK klaar. Allereerst regelrechte schande natuurlijk. Daar is geen discussie over. Geen communicatie, geen uitleg, geen compensatie. Niets, nada.
Dan ontbreekt er een Secret Box a €19,95 (in de vroeger verkoop; huidige prijs zou veel hoger hebben gelegen) en mag je of geld terughalen of een vervanger zoeken. Nou, Killer Crosette en de Bazooka candle is wel leuk. 32,50. Is wat ruim genomen natuurlijk, maar goed. Kon niet, maximaal €20. Die €12,50 extra kon niet, voor 5,5 uur wachten. Flikker op joh. Ik ben klaar met Haokan.

Ik eis van Jo dan ook een verdomd goede verklaring, en nog een passende compensatie. Dit heeft met oudejaarsgevoel echt goed verpest.

Was de secret box op of zijn ze hem vergeten oid? Mijn bestelling bestaat namelijk bijna alleen maar uit deze cake (dacht dat het de scar was). Als die er niet is dan kan ik mij de ellende besparen en bestelling gelijk annuleren.

10:00 uur me bestelling ophalen. Zou iets uit kunnen lopen naar 2 uur vertraging. 12 uur dus terug en toen nog niks! Kom ik hier om half 3 weer terug en staat er nog niks klaar! uiteindelijk reed ik 16 uur weg:mad: Goed bezig Haokan! Rij voor dat geld volgende keer wel naar de driesprong. Dan maar extra betalen. Buiten dat ik enkele artikelen ook niet heb gekregen omdat deze niet meer op voorraad waren!
Haokan u bent de zwakste schakel! Tot ziens!

Leuk idd nu je geld terug vragen,, dan heb je 400 euro in je zak, ga je naar een andere zaak kun je misschien 1/3 van je bestelling voor terug kopen :p
Ik heb er wel even over getwijfeld, maar wou deze goedkope spulletjes toch graag hebben

Ja kan ik me goed voorstellen. Voor ons was het een minder groot bedrag, dus dan annuleer je sneller. Maar je kan er weinig vervangends meer voor terug kopen.

Wat belachelijk slecht dit zeg. Dat kun je toch gewoon niet maken, mensen 5+ uur laten wachten? Denk dat ze een hoop klanten kwijt zijn na vandaag.

Ik snap ook niet hoe het zolang kan duren? Het is toch gewoon een kwestie van cakes bij elkaar pakken of zitten ze alles daar plaatselijk te maken?

Was de secret box op of zijn ze hem vergeten oid? Mijn bestelling bestaat namelijk bijna alleen maar uit deze cake (dacht dat het de scar was). Als die er niet is dan kan ik mij de ellende besparen en bestelling gelijk annuleren.

Op. Die van €29,95 was er nog wel. De goedekopere schijnt iets van Final Frontier geweest te zijn? Is alsnog geen Secret BOX, maar goed.

Een vervanger hadden ze ook niet, terwijl ze toch zat dingen hebben in de klasse 20 tot 30 euro.

Ik kreeg de meteor rain als Secret cake. Had ook op de scar gehoopt, maar misschien is dit een omlabeling ervan. Wel lekkere grote cake.

Bizarre verhalen hier!! Ik werk zelf in een winkel "geen vuurwerkwinkel" maar in iedere winkel moet je er voor zorgen dat de klant met een "goed" gevoel de winkel verlaat... Klant is koning, je moet er voor zorgen dat de klant terug komt + goed over jouw winkel praat.
Hier is dat zeker niet in geval geweest...

Wow er slecht van hoakan. Misschien aankomend jaar maar is minder stunten. Of meer personeel. Ik wacht toch niet snel langer dan een half uur. En om mee te helpen ben ik dan ook niet te broerd. maar dit slaat zeker alles :bonk:

Bedankt voor de reacties. De meteor rain lijkt idd veel op de scar dus we gaan het zien. Dit jaar eindelijk maar weer eens aangedurfd om hier een kleine bestelling te plaatsen na precies zulke wachttijden in het zena tijdeperk.
We gaan het zien vanavond, misschien valt het mee!

Positief berichtje tussendoor. Vanochtend om kwart voor 7 was het nog goed te doen. Mystery solved!
Bekijk bijlage 31150

Mystery Box was inderdaad de Bermuda Thunder. Had er stiekem een beetje op gegokt.
Moest er wel 4 uur op wachten en twee keer voor heen en weer rijden.
Het zijn natuurlijk drukke dagen, maar dit is wel heel veel. Snap eigenlijk niet goed waar het fout gaat.
Jammer genoeg geen compensatie gehad. Het is nu natuurlijk gekkenhuis, maar wie weet komt Haokan nog met een mooi gebaar. Want dit ga ik volgend jaar niet nog een keer zo doen.

De tijden die mensen hebben moeten wachten zijn echt absurd lang! Respect voor alle volhouders indd!
Ben erg benieuwd wat er zo gruwelijk mis is gegaan :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan