HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet het natuurlijk niet zeker, maar hij stond eerst op de site, toen was hij in een keer weg en gelijk daarna hadden we de mystery box. Dus het zal me niet verbazen.

Ik verwacht dat je de Bermuda Thunder gaat krijgen. Ik heb hem zelf ook besteld. Het is een box van Rubro, was een special voor Groenrijk. Maar we gaan het zien.

Stingray had gelijk heb de bermuda thunder meegekregen als zijnde secret box
Snel en goed geholpen daar!! Eerste winkel waar ik altijd bestel en ophaal!!! Tot volgend jaar!!!

Vanochtend in Oisterwijk supersnel geholpen, bestelling stond klaar en werd samen doorgenomen. De secret box is inderdaad de bermuda thunder, ik begreep van Jo dat de secret cakes allemaal private labels zijn ( omlabelingen zoals in dit geval van de whiplash )

Wachttijden van anderhalfuur.

Ze moeten zich kapot schamen, 1 grote chaos.Gaat om Pijnacker.

Dit is daar altijd al geweest. Op een of andere manier werkt het systeem gewoon voor geen meter...
Dat was ook al toen het Zena pijnacker was. 2 jaar achter elkaar 2u of langer op mijn al een maand van tevoren bestelde vuurwerk moeten wachten in de kou.. Daarna nooit meer wat besteld.

Te druk en een te kleine wachtruimte.
Wachten is niet erg maar zo op een kluitje is niet fijn.
Dit jaar voor het eerst niks bestelt hier.

Mensen met bonnen van voor 8 uur worden nu geholpen. Verwachting voor besteling van 10 is dat deze over 2 a 3 uur uitgeleverd wordt.Eerste bestellingen worden al geannuleerd, en terecht.

Sorry Jo, maar als er geen heel goed goedmakertje bij iedereen geleverd wordt, is dit echt de laatste keer.

Laatst bewerkt:
Wat een verschil met Haokan Oisterwijk. Stond binnen 2 minuten weer buiten. Goede service en prettig personeel. Vervelend voor de mensen in Pijnacker. Wat een verschil met Oisterwijk zeg.

Zie ook al wat annuleringen voorbij komen. Vorig jaar ging t wel goed dus dacht dat ze het wel begrepen hadden. Laatste keer voor mij, de groeten.

Wat een verschil met Haokan Oisterwijk. Stond binnen 2 minuten weer buiten. Goede service en prettig personeel. Vervelend voor de mensen in Pijnacker. Wat een verschil met Oisterwijk zeg.

Verschil moet er zijn he. Ik zou je gelukkig prijzen. Pijnacker is meestal druk. Dik uur wachten is eerder regel dan uitzondering. Maar als bestellingen van een paar honderd euro (zoniet 1000+) geannuleerd worden zou ik me als eigenaar toch wel zorgen gaan maken. Die annulering overleef je wel, maar het kost je klanten voor het leven.

Moet mijn bestelling nu gaan ophalen. Door deze verhalen nu al huiverig. Vorig jaar ook al veel te lang moeten wachten.

Als het nu langer dan een uur duurt, zien ze mij nooit meer terug. Assortiment en prijzen zijn ook minder geworden dit jaar naar mijn mening.

Moet mijn bestelling nu gaan ophalen. Door deze verhalen nu al huiverig. Vorig jaar ook al veel te lang moeten wachten.

Als het nu langer dan een uur duurt, zien ze mij nooit meer terug. Assortiment en prijzen zijn ook minder geworden dit jaar naar mijn mening.

Ik zou rustig nog een kopje koffie drinkwn thuis. Het wordt alleen maar drukker geloof ik.

Ow dus het loopt helemaal in de shit daar nu ?
Ik had vorig jaar de fout gemaakt om "pas" om 10u mijn bestelling te halen, toen was het ook volle bak met een 3 kwartier wachtrij.... dus vandaar dat ik dit keer weer voor heel vroeg had gekozen en dan gaat het wel goed.

Maar de wachttijden die om 8u sochtends al oplopen.... dat is niet best

Ik denk dat ze geen ruimte hebben om bestellingen klaar te zetten van te voren ?

Na 2,15 uur stond ik buiten.

Personeel doet hartstikke hun best, maar hun leidinggevende heben echt gefaald.

Personeel heel vriendelijk. Na 2 uur klaar helaas maar kunnen die jongens ook niks aan doen. Voor de mensen die later fan 10u uur besteld hebben gaat allemaal erg lang duren veel succes mannen!!

Ben benieuwd hoe het morgen is, vorig jaar was het super rustig in tegenstelling tot de jaren daarvoor. Heb nu hetzelfde tijdstip (13.00). Maar denk dat ik maar wat extra tijd in ruim om alles op te halen.

Was vanmorgen als eerste in Pijnacker. Alles stond netjes klaar, de boel gecheckt en om 4.50 reed ik weg, terwijl ik 'pas' om 5:00 uur op kon halen. Alles, net als vorig jaar, weer prima op orde dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan