HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof! Als ik zo ff snel kijk zijn alleen iniedergeval de kortingsprijzen van de magnus maximus en ready to rumble gelijk aan de richtprijs, waar komt die hogere prijs die naast de kortingsprijs staat dan vandaan?

De richtprijs zoals hij in het forum staat is ook meteen de bodemprijs. Zelf vind ik het een nette prijs voor de box.

Daar geef ik je helemaal gelijk in! Mooie prijs, goedkoop zelfs. Ik dacht alleen dat op het forum de adviesprijs stond, snapte de 100 euro in de webshop niet. Niet,bedoelt als kritiek op de prijs, deze is erg goed.
Bedankt voor je antwoord.

Mega uitverkoop win een big box

Mega uitverkoop win een big box

Nog 14 bestellingen te gaan en diegene die dan een bestelling plaatst van minimaal € 35,-
krijgt er een BIG BOX ter waarde van € 249,95 (afgeprijst voor € 148,-) gratis bij.

https://youtu.be/PJ8qveKMtl0

De COMBI DEALS gaan aan het eind van de maand weg uit de webshop dus profiteer er nu nog van. (bekijk ze in de webshop)

Zoals gezegd HAOKAN heeft een reeks van producten van RUBRO in de collectie opgenomen en er zitten zeker hele mooie cakes bij

Verder is het zeker de moeite waard om in onze webshop op zoek te gaan naar super aanbiedingen in de MEGA UITVERKOOP.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

het is jammer dat ik geen rijbewijs heb anders had ik zeker wat wat cake,s een aantal cakeboxen genomen hoor.. had ook wel bigbox willen hebben :)

hoorde van een vriend van me dat jullie als van rubro gaan verkopen wel top hor

Mega uitverkoop win een big box (deel 3)

Mega uitverkoop win een big box (deel 3)

WIN EEN BIG BOX
We gaan nog 1 BIG BOX weggeven voor diegene die de 600ste bestelling plaatst
let op alleen bestellingen van boven de € 35,- tellen mee voor de actie.

Hieronder 3 boxen van RUBRO die bij ons in de webshop te bestellen zijn.

Event Narcotic box 50 's € 49,95

Magnus Maximus 84's € 73,50

Secret Temptation 243's € 89,-

Kijk in de webshop voor alle boxen en andere super aanbiedingen.

Beste Jo,

Wordt de Narcotic box in de loop van het jaar aangevuld? Het gaat nu wel heel hard met de spullen van Rubro. In alle webshops zijn er nog maar 3 beschikbaar...

Mega uitverkoop monsternight hummer

Mega uitverkoop monsternight hummer

We zijn blij dat we de Monsternight in onze shop kunnen aanbieden, zelf vind ik hem super geslaagd
Het zal een hardloper worden dus we weten niet wanneer hij totaal uitverkocht zal zijn en of we bij kunnen bestellen.
Ik zeg bestellen die handel.

Monsternight voor de mooie prijs van € 14,95

Bekijk al onze andere superaanbiedingen

Laatst bewerkt:
Hoi Hoi,

Hebben jullie dit jaar ook weer een demo in Pijnacker??
Ik vond hem 2 jaar geleden echt super vet. Vorig jaar was er geen:cry:
Ik Hoor het wel..

Gr. Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan