HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complimenten aan haokan. Bestellingen compleet en niet hoeven wachten. Vriendelijk personeel. Tot volgend jaar!
 
Laatst bewerkt:
Top geregeld weer! Bestelling stond klaar en stonden binnen 5 minuten weer buiten. Daarna in de winkel nog even koffie gedronken en kort gesproken met Albert. Kon ik hem mooi bedanken voor het verplaatsen van mijn bestelling.
Volgend jaar zeker weer Haokan!
 
Fantastisch om te lezen dat het in Pijnacker wel goed ging. Ik ga daar volgend jaar ook heen. Dit jaar naar de vestiging in Roosendaal geweest en heb er 3 uur staan wachten. Compleet drama daar.
 
Fantastisch om te lezen dat het in Pijnacker wel goed ging. Ik ga daar volgend jaar ook heen. Dit jaar naar de vestiging in Roosendaal geweest en heb er 3 uur staan wachten. Compleet drama daar.

Ben blij te horen dat ze bij haokan de problemen verplaatsen 3 uur wachten heb ik voorig jaar in pijnacker gedaan :D wereld zaak echt waar
 
Ik was er al om 4u in de ochtend, tien minuten later was ik alweer onderweg inclusief complete bestelling. Medewerker heeft geholpen met sjouwen. Vorig jaar ook hele ervaring gehad bij deze zaak. Helemaal top. Tot volgend jaar!
 
Ik was 20:15 bij Pijnacker, Ik heb volgens mij wel 10 man heen en weer zien rennen met bestellingen. Dikke bak respect voor jullie! Bestelling was prima in orde zonder dat ik het gecheckt heb!! Yo, je hebt een TOP TEAM staan, dank je wel!
 
Ik ben ook in Pijnacker geweest afgelopen avond. Ik had een klein half uurtje vertraging op mijn afhaaltijd. Geen probleem, ik had ruim de tijd. Haokan bedankt weer voor de goede service.
 
Ik was 20:15 bij Pijnacker, Ik heb volgens mij wel 10 man heen en weer zien rennen met bestellingen. Dikke bak respect voor jullie! Bestelling was prima in orde zonder dat ik het gecheckt heb!! Yo, je hebt een TOP TEAM staan, dank je wel!


Met zoveel man deden we dat niet hoor, maar bedankt voor de complimenten :thumbup:
 
Vanochtend even snel een kleine bestelling wezen halen. Alles stond al netjes klaar achter de balie. Was binnen 2 minuten weer weg. Alleen arjan was nergens te bekennen...:rolleyes:
 
Vanochtend even snel een kleine bestelling wezen halen. Alles stond al netjes klaar achter de balie. Was binnen 2 minuten weer weg. Alleen arjan was nergens te bekennen...:rolleyes:

Zit nu thuis, ben jarig he hahaha. Ben tot 12.30 gebleven, snel ergens bestelling opgelaaid. Morgen ben ik er van 6 tot 18.00 :wink:
 
Evaluatie

Evaluatie

Als eerste iedereen de beste wensen voor 2020.
Haokan kan terugkijken op een goed 2019, De webshop groeit ieder jaar, afgelopen jaar 4623 internetbestellingen en dat is een record. aankomend jaar gaan we ook het totaal gewicht van de bestelling op de order mee vermelden zodat iedereen weet met hoeveel personen ze de bestelling moeten gaan vervoeren en ook worden de spelregels op de orderbevestiging nog extra mee vermeld bv het telefoonnummer dat ze eind december kunnen bellen nu belt iedereen mij nog en dat is niet meer bij te houden. Ook tijdens de afhaaldagen wordt er veel gebeld maar dan zijn alle 3 de winkels te druk met uitleveren zodat we de telefoon niet kunnen opnemen. Ook het wisselen van ophaaltijdstippen moeten we strenger in worden
zodat het systeem blijft werken met de spreiding van de afhaaltijdstippen.
Dit jaar hebben we problemen gehad met transport, we hebben ochtend en middag leveringen en als dan op dag 1 de transporteur alles in 1 keer in de ochtend levert hebben we een probleem om dat dan binnen redelijke tijd in de bunkers te krijgen. Roosendaal had hier op de eerste dag veel last van en dan zijn ze te lang bezig om al het vuurwerk in de bunker te krijgen zodat dat ten koste gaat van uitlevering. De wachttijden waren dan ook flink opgelopen. Ook de handhaving was niet tevreden hierover en we zijn dan ook op de vingers getikt. Tijdens die periode moet het personeel dan ook extreem hard werken en dan kan het voorkomen dat ze soms bepaalde spullen niet kunnen vinden. gelukkig zijn er klanten bij die later zijn teruggekomen om de bestelling compleet te maken bij andere hebben we mooie vervangers mee kunnen geven of evt het geld terug van de missende producten. We hebben in Oisterwijk en Pijnacker een nachtopening waar we dan zoveel mogelijk grote bestellingen de deur uit doen en we hopen dat aankomend jaar nog meer mensen met grote bestellingen hier gebruik van gaan maken omdat deze grote bestellingen tijdens de normale uren erg veel tijd in beslag neemt. Ook voor Roosendaal gaan we voor grote bestellingen eerder open zodat die ook in alle rust uitgeleverd kunnen worden.
De nieuwe locatie in Oisterwijk is super en heb er veel goede reacties op gekregen.
In Pijnacker gaat wel wat veranderen: De winkel in Pijnacker draait voor 90% op internet en 10% in voorverkoop en directe verkoop tijdens de dagen. Ik heb besloten dat we in Pijnacker alleen nog maar Internet gaan doen dus de showroom gaat dicht. Dat is ergens natuurlijk jammer want het is een mooie showroom en als ondernemer wil je graag ook die 10% winkelverkoop meenemen. Maar om de winkel te ontlasten gaan we dus alleen afhalen internet doen. Hierdoor wordt een gedeelte van de stress weggenomen, ook hoef ik dan geen winkelvoorraad te hebben en kunnen er meer bestellingen klaargezet worden.
Nu ben ik nog druk bezig met de boekhouding van de jaarwisseling, winkels opruimen, Voorraden tellen, bijna alle 3 de winkels leeg verkocht dus dat zal snel gaan en dan vanaf volgende week weer inkopen. transporten verwacht ik dan einde van de maand. De bunkers weer vullen, nieuwe artikelen aanmaken in de webshop, aanbiedingsprijzen berekenen en dan als het lukt de 1e of 2e weekend van febr. de webshop weer openen.
Nog een opmerking over de shop, Haokan opent in febr. met hele mooie prijzen meestal in mei kijk ik naar de voorraad wat gaat er snel uit en wat niet en ook wat doen andere winkels en dan kan het zijn dat bepaalde zaken dan toch wat goedkoper zijn dan in febr.
Als de shop opent in febr. is de keuze het grootst en ik hoop dan ook dat ik in mei niet allemaal mailtjes krijg dat bepaalde zaken een paar euro goedkoper zijn geworden of dat ik dat dan wil compenseren. Je kan natuurlijk ook wachten tot mei als je denkt dat het dan misschien een beetje goedkoper is maar dan denk ik dat voor veel liefhebbers hun favoriete vuurwerk al uitverkocht zal zijn. Dus graag een beetje begrip hiervoor.
Ook was er wat verwarring dat bepaalde zaken ineens pas van de 28ste vanaf 12 uur te bestellen waren. Dit is simpel uit te leggen op een gegeven moment zit de opslag vol en dan worden de transporten gepland die tijdens de verkoopdagen aankomen. Al deze spullen kan ik dan ook pas vanaf 12:00 op de eerste dag gaan verkopen omdat ze dan ook pas binnenkomen. Hoe kan je dan toch die spullen bestellen als je afhaaltijdstip voor 12:00 uur is, een tweede account aanmaken (moet een ander emailadres zijn) en dan op het andere account de nieuwe spullen bestellen. Dit betekend wel dat je 2 keer naar de winkel moet komen. Natuurlijk probeer ik zo lang mogelijk alle spullen voor iedereen beschikbaar te houden maar op een gegeven moment lukt dat niet meer.
Voor nu genoeg getypt aub niet op typefouten letten want ik ben maar gewoon gaan schrijven. Ik heb er in ieder geval weer zin in en tot ziens.
Groet Jo
 
Jij ook de beste wensen. Lijkt mij een duidelijk verhaal allemaal. Dit jaar in Pijnacker was het allemaal super voor elkaar toen ik er kwam. Dit jaar kom ik dus zeker weer. Ik kijk uit naar de opening van de webshop. Succes ermee de komende weken!!
 
Duidelijk verhaal Jo! TOP dat je nu al nadenkt over eventuele verbeteringen. Al maak ik een diepe buiging voor jou en al je collega's die de poten uit hun lijf gewerkt hebben :yes:

Was mijn eerste keer Haokan en dit jaar zeker weer! :thumbup:
 
Duidelijk verhaal Jo! TOP dat je nu al nadenkt over eventuele verbeteringen. Al maak ik een diepe buiging voor jou en al je collega's die de poten uit hun lijf gewerkt hebben :yes:

Was mijn eerste keer Haokan en dit jaar zeker weer! :thumbup:

Fijn om te horen man :thumbup:
 
Jo, je bent echt een topper.
Heel interessant dat je het zo goed uitlegt, wat er allemaal gebeurd achter de schermen.
Ik vind het niet gek om te horen dat er zoveel bestellingen zijn geplaatst online, met zo'n bestelsysteem.
Maar gaat er in Roosendaal ook een nachtopening komen? Want dat kan nog wel eens interessant worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan