Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
De evaluatie van afgelopen jaar.
Oisterwijk en Roosendaal geen problemen gehad.
Pijnacker: zoals jullie lezen zijn er gemixte berichten 95% van de klanten zijn waren snel geholpen en hebben geen klachten, wel hebben we op de 28ste tussen 10.00 en 14.00 uur een opstopping gehad wat geresulteerd heeft in langere wachttijd. Op de 29ste was het in de ochtend ook erg druk maar deze rij was snel weer ingelopen. Ik heb zelf op de 28ste mijn winkel in Oisterwijk verlaten en snel richting Pijnacker gereden om daar bij te springen.
Voor diegene die zo tussen 10.00 en 14.00 uur hun bestelling moesten ophalen was het inderdaad een lange wachttijd. Een personeelslid was uitgevallen omdat jij door zijn enkel was gegaan, de brand een paar deuren verder op hielp ook niet mee. Maar wat ik merkte is dat er toch nog veel hele grote bestellingen waren in de drukte en deze hele grote bestellingen zijn we te lang mee bezig om ze af te handelen waardoor klanten met kleine bestellingen dan ook langer moeten wachten. Voor aankomend jaar gaan we meer klanten met grote bestellingen benaderen om deze op te kunnen komen halen buiten de normale ophaaltijdstippen. bv meer in de nacht van te voren en evt ook later dan 21.00 uur op de eerste dag en op de tweede dag evt ook al om 05.00 uur open te gaan voor afhalen.
Ook diegene die flinke bestellingen hebben kunnen zelf ook een mailtje aan het eind van het jaar sturen voor hun bestelling buiten de drukte op te kunnen komen halen. buiten de opstopping tussen 10.00 en 14.00 uur eerste dag en de wat grotere drukte in de ochtend tweede dag is de rest allemaal goed verlopen. Voor mij is het nu om voor dit jaar zo veel mogelijk de grote bestellingen op aparte tijdstippen af te kunnen laten halen. We gaan er dit jaar weer vol tegen aan, deze maand al flink opkopen zodat het eerste weekend de shop weer open gaat.
Gr. Jo
Kijk er weer naar uit Jo! Komt er ook weer een mei-sale net als vorig jaar?
De producten voor de uitverkoop staan er op zie ik. Echt veel dit jaar!
Vrijdag![]()
De producten voor de uitverkoop staan er op zie ik. Echt veel dit jaar!