Hangin 'n Bangin

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6512
Artikelnaam: Hangin 'n Bangin
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 427,2 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 38 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €42,95
Voorverkoopprijs: €36,95
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Hangin.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is vanavond geschoten bij een showtje in Zoetermeer.

Vanaf 2:11.

ABSURD! De productfilm uit de openingpost doet dit product absoluut geen eer aan. Mijn film is vele male representatiever. Dat goud heeft een hangtime waar Funke nog iets van kan leren. Boeketgrootte is ongeëvenaard. Die blauwe mine met met zilveren fish is ook uniek en combineert best lekker.

Deze is vanavond geschoten bij een showtje in Zoetermeer.

Vanaf 2:11.

ABSURD! De productfilm uit de openingpost doet dit product absoluut geen eer aan. Mijn film is vele male representatiever. Dat goud heeft een hangtime waar Funke nog iets van kan leren. Boeketgrootte is ongeëvenaard. Die blauwe mine met met zilveren fish is ook uniek en combineert best lekker.
Ik heb genoeg funke goud gezien dat tot aan de grond zichtbaar bleef.....

Zo dan wat een verschil met het China filmpje. Wat een top cake. Dat China filmpje doet deze cake geen eer aan. Na het zien van de beelden van DarkSoul wil je deze er toch nog bij hebben.

Dit ziet er super goed uit zo. Hierbij wil ik wel opmerken dat er in het filmpje minimaal 2 en misschien ook wel 3 tegelijk geschoten worden. Ik denk dat wanneer je hem enkel schiet het productfilmpje wel representatief is.

Deze cake was me helemaal voorbij gegaan tot gisteravond. Wat een lekkere cake is dit zeg! Die fish mines met blauwe sterren en dat goud wat (met minimale wind) heerlijk blijft hangen maken dit een prachtig stukje vuurwerk.

1 uur naar gezocht door de demo in Zoetermeer en finaly gevonden! Echt een bizarre cake. Deze moet erbij komen. Maar wel opnieuw onder ideale omstandigheden geschoten.

Laatst bewerkt:
Heb zelf al een aantal jaar geen VOLT! meer in de collectie gehad, maar dit ziet er wel heel goed uit .

Fish mines zie je niet veel, eerder had de Vuurwerkmania Scar deze mines ook maar verder zou ik niet weten welke cake fish mines heeft .

Ik ga deze tijdens de losse verkoop toch nog maar erbij kopen .

Ik heb genoeg funke goud gezien dat tot aan de grond zichtbaar bleef.....
Ik begrijp DarkSoul helemaal hierin. Funke zou op dit vlak finaal afgekeurd worden op de Nederlandse markt. Juist omdat nagenoeg alle sterren en/of vonken tot de grond komen. De spreiding van deze cake is ongekend voor NL consumenten spul. En niets lijkt tot de grond te komen door de stijghoogte. Beter had deze cake niet kunnen zijn.

Dit is er eentje voor de liefhebbers hoor. Alles is hier goed aan. Goede mine, boeketgrootte en de blink erbij is een leuke toevoeging. En Lesi kennende hadden ze hier ook €49.99 voor kunnen vragen, maar dat zou eerder een averechts effect hebben. De prijs nu is gewoon "ok". Eens rondbellen of een Lesli dealer voor een kartonprijs openstaat...

Back
Bovenaan