Handhaving en politie berichten

Traniet

VWC lid
Mede liefhebbers,

Lang heb ik mij afgevraagd hoe ik mij kan mengen in de vuurwerk discussie. Door mijn beroep (jongerenwerker) heb ik mij lang enigszins afzijdig gehouden. Op de achtergrond gaf ik wel preventie middagen voor tieners end. Echter, doordat er steeds weer berichten op de lokale (sociale) media verschenen met verkeerde info en/of info die mij niet beviel ben ik mij gaan mengen. Ik heb onderstaand bericht in de lokale media gepost. Dit zal mij niet in dank worden afgenomen door de partners maar tja, ik heb nou eenmaal mijn eigen mening en mijn eigen hobby....

Protesteren kan op allerlei manieren en soms wordt uitgegaan van het ergste. Ik ben voor vuurwerk en doe mee aan het protest. Echter, dit kan gewoon op een normale manier. Categorie 1 vuurwerk afsteken is het hele jaar toegestaan. 21 november om 20.00 uur doe ik mee met het vuurwerk protest doormiddel van het afsteken van categorie 1 vuurwerk. Want zo kan het ook! Daarnaast is het natuurlijk heel fijn dat handhaving en politie er zo veel aandacht aan besteden. Op deze manier weten zo veel mogelijk mensen dat er een landelijk protest is en dat er heel veel mensen zijn die het niet eens zijn met dit besluit.

Back
Bovenaan